خبرگزاری کار ایران

به‌منظور توسعه حمایت از پژوهشگران حوزه ریاضی صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران و انجمن ریاضی ایران

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۹۱

به‌منظور توسعه حمایت از پژوهشگران حوزه ریاضی، تفاهمنامه همکاری بین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و انجمن ریاضی ایران امضا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر توانمند جامعه و انجمن ریاضی ایران به منظور استفاده از مشارکت و همکاری‌های علمی آنان در زمینه‌ اجرای سیاست های خود تفاهم نامه همکاری با انجمن ریاضی ایران منعقد کرد.

استفاده از پتانسیل و ظرفیت های اعضای انجمن برای داوری و نظارت پروژه ها و عضویت در کارگروه های صندوق، ارسال اولویت های تحقیقاتی در گرایش های مختلف ریاضی، سفارش برگزاری کارگاه یا همایش به انجمن، اشاعه و ترویج علم ریاضی و افزایش درک عمومی از اهمیت این علم با ارائه برنامه، ارائه پیشنهادهای راهبردی برای رشد ریاضیات در کشور، ارزیابی خانه ریاضیات و ارائه طریق برای اثر بخشی بیشتر خانه ریاضی در استان ها و شناسایی و معرفی اساتید برجسته ایرانی در رشته های ریاضی در مراکز علمی خارج از کشور به مراجع ذینفع و ذیربط و نوآوری در ایجاد رشته های جدید در علوم ریاضی و آینده علم ریاضی در ایران برخی از موضوعات این تفاهمنامه است.

 مدت و اعتبار این تفاهم‌نامه پنج سال است و مالکیت فکری نتایج حاصل از طرح های تحقیقاتی اجرا شده مشترک است. همچنین دانش فنی که جزیی از نتایج است به انجمن، صندوق و پژوهشگر تعلق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز