خبرگزاری کار ایران

راهنمای دانلود شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۸۶

بدون شک محبوبترین اپلیکیشن های جهان اپلیکیشن های پیام رسان یا همان مسنجرها و شبکه های اجتماعی هستند و ایران هم از این مسئله مستثنا نیست.

به گزارش ایلنا، شیب رشد کاربران دیوایس های هوشمند از جمله گوشی و تبلت در ایران بسیار خیره کننده می باشد به گونه ای که در حال حاضر شاهد میلیون ها کاربر گوشی های هوشمند هستیم. به دنبال این استقبال گرم مطمئناً بازار اپلیکیشن های موبایل متنوع که قابلیت نصب بر روی این دیوایس ها را دارا هستند نیز افزایش یافته است.

بدون شک محبوبترین اپلیکیشن های جهان اپلیکیشن های پیام رسان یا همان مسنجرها و شبکه های اجتماعی هستند و ایران هم از این مسئله مستثنا نیست. اگرچه اپلیکیشن های خارجی و کاربردی زیادی تا به امروز وارد ایران شده و با وجود استقبال بی شمار کاربران از دسترس کاربران خارج شده اند تا شاید مردم از نسخه های داخلی که در واقع سورس کد آنها همان نسخه های خارجی و تنها نام و حجم زیادی از باگ ها را به دنبال می کشند استفاده نمایند با این حال بسیاری از مردم همچنان ترجیح می دهند از اپلیکیشن هایی استفاده کنند که مناسب و با کیفیت تشخیص می دهند.

تلگرام، اینستاگرام و واتساپ که کاربران بیشماری از سراسر جهان دارندو همچنین کاربران ایرانی زیادی هم هستند که از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند. امّا خطری جدی کاربران ایرانی این سه اپلیکیشن را تهدید می کند و آن چیزی نیست جز وجود وبسایت های بی شمار و غیرقابل اعتماد که فایل نصبی با عنوان آپدیت این اپ ها در خود منتشر می کنند. به دلیل تحریم بودن ایران از سوی مراجع دانلود معتبر و همچنین دلایلی چون غیرفارسی بودن مراجع اصلی دانلود اپلیکیشن از جمله گوگل پلی و اپ استور بسیاری از کاربران ایران دانلود اپلیکیشن را از سایتهای غیر رسمی انجام می دهند. به ویژه حالا که تلگرام از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. برای دانلود تلگرام ، دانلود واتساپ جدید و یا حتی دانلود موبوگرام و تلگرام طلایی که از محبوبترین تلگرام غیر رسمی ایران می باشند و تمام اپلیکیشن های این چنینی بهترین راه نصب و آپدیت آنها از مرجع اصلی یعنی اپ استور و یا گوگل پلی و یا ترجیحا سایت های داخلی قابل اعتماد می باشد تا از گزند بدافزارهای مشابه در امان بمانید.

از آنجایی که سورس این اپلیکیشن های برای توسعه دهندگان آزاد می باشد فلذا این امکان وجود دارد که شما اپلیکیشنی دقیقاً مشابه با اپ واقعی امّا با پشت پرده ای مخوف را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

آسان ترین راه دوری از خطر نصب اپلیکیشن های آلوده در همان مرحله دانلود اتفاق می افتد و آن هم دانلود این اپلیکیشن ها از مرجع معتبر و قابل اعتماد می باشد.

پس در روزهای نبود تلگرام به هیچ وجه به سراغ نسخه های بدلی که مدعی اند بهترین راه برای دستیابی شما به این اپلیکیشن هستند نروید. خطری که در سایه دانلود نسخه های غیر رسمی شما را تهدید می کند را جدی بگیرید.

و امّا دو پیشنهاد عالی که در پایان برای شما داریم. اولین پیشنهاد اپلیکیشن ایمو می باشد که یک مسنجر عالی و بی نقص بوده و با پیام تصویری با کیفیت خود شهرت دارد. این اپلیکیشن شباهت بسیار زیادی هم به تلگرام دارد. دانلود سروش هم از طریق گوگل پلی و هم اپ استور امکان پذیر است و یا می توانید تمام این اپلیکیشن ها را با اطمینان کامل از برترین مرجع شبکه های اجتماعی و مسنجر ایران یعنی فونروید دانلود نمایید. و در پایان یک  پیشنهاد برای شما و آن دانلود روبیکا می باشد که با استفاده از آن می تواند به اینترنت رایگان به تماشای فیلم و سریال بپردازید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز