خبرگزاری کار ایران

چگونه یک شبه به صفحه اول نتایج گوگل برسیم؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۵۶۵

شاید یک‌شبه به پول رسیدن کار سختی باشد اما یک‌شبه به صفحه اول گوگل رسیدن دیگر کار سخت و زمان‌بری نیست.

به گزارش ایلنا؛ رسیدن به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برای هر کسب‌وکاری تبدیل به یک دغدغه شده است. درواقع تقریبا همه سایت‌ها برای رسیدن به چنین خواسته‌ای، به سراغ سئو می‌روند که البته قصد نداریم سئو را انکار کنیم؛ اما باید پذیرفت که سئو فرآیندی بسیار وقت‌گیر است.

ولی در عوض آژانس بازاریابی دیجیتال فرنیان یک راه بهتر معرفی می‌کند که می‌تواند شما را یک شبه به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برساند. درواقع نه فقط به صفحه اول در کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان، بلکه در هزاران وب‌سایت مرتبط دیگر تبلیغات شما را نمایش دهید.

در حقیقت نه تنها می‌توانید به سرعت به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برسید، بلکه می‌توانید با محدود کردن جامعه هدف خود، مستقیما افرادی که می‌توانند مشتری شما باشند را هدف بگیرید. البته که همه این مزایا به رایگان عرضه نمی‌شود. درواقع داریم درباره یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغاتی اینترنتی یعنی تبلیغات در گوگل صحبت می‌کنیم که سایت شما را در صفحه اول نتایج جست‌وجو نشان داده و به ازای هر کلیک، مبلغی را از شما دریافت می‌کند.

پرداخت به ازای کلیک یعنی چه؟

گوگل به صورت مزایده‌ای برای جایگاه شما در صفحه اول گوگل از شما پول می‌گیرد. یعنی در صفحه‌ای که ممکن است رقبای دیگرتان هم تبلیغ داده باشند، باید رقمی بالاتر از حداکثر رقم آن‌ها برای هر کلیک انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است یک سنت برای هر کلیک کافی باشد اما گاهی اوقات ممکن است این رقم تا چند دلار هم برسد. البته فراموش نکنید روش محاسبه قیمت به صورت مزایده‌ای است و اگر قیمت حداکثر یک دلار برای هر کلیک را انتخاب کنید، به این معنی نیست که حتما برای هر کلیک یک دلار پرداخت خواهید کرد. تنها یک سنت بالاتر از رقیبتان پرد اخت می‌کنید.

این یعنی قید سئو را بزنیم؟

خیر. سئو همچنان هم روشی عالی برای رسیدن به رتبه‌های اول گوگل در دراز مدت است. همچنین که بعد از رسیدن به رتبه‌های بالا در سئو، شما دیگر کار چندان سختی برای حفظ رتبه خود ندارید اما در گوگل ادوردز شما عملا تبلیغ گرفته‌اید و برای حضور در صفحه اول و کلیک خوردن تبلیغ‌تان باید پول پرداخت کنید.

فرنیان به شما پیشنهاد می‌کند همین امروز ادوردز را شروع کرده و سپس به صورت موازی سئو را هم پیش ببرید. به این ترتیب هم مشتریان بالقوه خود را به سرعت از طریق ادوردز جذب کرده و در کنار آن، به کمک سئو جایگاه خود را در نتایج جست‌وجوی گوگل تثبیت کرده‌اید.

از کجا باید شروع کنیم؟

به گفته آژانس بازاریابی دیجیتال فرنیان، به دلیل تحریم‌های موجود از طرف گوگل علیه مردم ایران، نمی‌توان به سادگی حساب کاربری ادوردز ساخته و آن‌را شارژ کرد. اما خوش‌بختانه این آژانس به واسطه دارا بودن حساب بانکی قانونی در خارج از کشور، نه تنها می‌تواند حساب کاربری ادوردز شما را ایجاد کند بلکه به سادگی می‌تواند حساب شما را شارژ کند تا همین امروز تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کنی.

البته این تمام ماجرا نیست؛ اداره کردن حساب کاربری ادوردز کار سخت و پیچیده‌ای است و حتی در ازای آموزش کار کردن با این ابزار، گوگل به شما گواهینامه اعطا می‌کند. آژانس بازاریابی دیجیتال فرنیان توانسته گواهی‌نامه‌های مربوط به ادوردز را از گوگل اخذ کند و در این‌کار متخصص و همراه شما خواهد بود. با سپردن کارها به این آژانس شما دیگر نگران هیچ‌چیزی نخواهید بود چرا که آن‌ها تبلیغات گوگلی شما را به بهترین شکل اجرا خواهند کرد و شما تنها هزینه اجرای کمپین و همینطور هزینه مدیریت حساب کاربری‌تان را پرداخت خواهیدکرد.

همچنین آژانس فرنیان یک آکادمی رایگان تبلیغات گوگلی شامل مقالات و مطالبی درباره ادوردز آماده کرده که با خواندن مطالب آن می‌توانید با ادوردز بیشتر آشنا شده و ریزه‌کاری‌های آن‌را بیشتر بشناسید.

شاید یک‌شبه به پول رسیدن کار سختی باشد اما یک‌شبه به صفحه اول گوگل رسیدن دیگر کار سخت و زمان‌بری نیست. برای اطالاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز