خبرگزاری کار ایران

نگاهی به کسب و کارهای کاندیداهای اتحادیه کسب و کارهای مجازی/ فروشگاه زنبیل در رتبه‌های اول

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۱۵۹

در آستانه انتخابات نوبت اول هیأت مدیره و بازرس اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی که در روز دوشنبه پیشِ رو برگزار می‌شود نگاهی انداختیم به کسب و کار افرادی که برای شرکت در این انتخابات تایید صلاحیت شدند.

به گزارش ایلنا  چندی پیش وزارت صنعت و معدن اعلام کرد که در صدد است اتحادیه کسب و کارهای مجازی را راه اندازی کند و از دارندگان این نوع کسب و کارها خواست تا در صورت تمایل برای تشکیل این اتحادیه آمادگی خود را اعلام کنند.
در پی این موضوع تعدادی به عنوان فعال و دارنده کسب و کارهای اینترنتی برای شرکت در این اتحادیه و انتخابات هیئت مدیره آن ثبت نام کردند و هیئت عالی نظارت به برسی صلاحیت آن ها پرداخت و به تازگی اسامی افراد و کسب و کارهایشان را اعلام کرده است در این راستا سعی کردیم نیم نگاهی به کسب و کارهایی که صلاحیت آنها برای عضویت در هیات مدیره تایید شده است، داشته باشیم.
نکته جالب آن است که سایت های بسیاری از این کسب و کارها که تایید صلاحیت شده اند، اساسا فاقد بازدید کننده می باشد و مشخص نیست این افراد چگونه به کسب و کار اینترنتی مشغول هستند.
لازم به ذکر است انتخابات نوبت اول هیأت مدیره و بازرس اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی در روز دوشنبه مورخ 30/5/1396 رأس ساعت 10 صبح لغایت 12 برگزار می شود.
در ادامه اسامی افراد و رتبه آنها در سایت الکسا در جدولی می آید. در این رتبه بندی دی جی کالا، زنبیل، آی هوم، اسنپ و تپسی به ترتیب در رتبه اول تا پنجم قرار دارند. به اطلاع آن دسته از خوانندگانی که ممکن است آشنایی نسبت به سایت رتبه بندی الکسا (alexa.com) نداشته باشند، می رساند که این سایت یکی از سایت های اصلی رتبه بندی میزان بازدید وب سایت ها می باشد که زیرنظر کمپانی بزرگ آمازون کار می کند، این سایت با بررسی و جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان یک سایت آنها را در هر کشور رتبه بندی می نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز