خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهوری از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۸۰

دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.

 

به گزارش ایلنا؛ در آخرین روز از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، صبح امروز پنج‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۲، دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، از غرفه ایرانسل در «سالن اصلی نمایشگاه (۳۸)» و «سالن ۸و۹» بازدید کردند.

در جریان این بازدید، وزیر ارتباطات، با انجام تست سرعت سرویس فیبرنوری (FTTH) ایرانسل، ویژگی‌های این سرویس را برای معاون اول، تشریح کرد.

مخبر دزفولی، با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط ایرانسل در خصوص ارائه اینترنت پرسرعت ثابت، خواستار گسترش ارائه این سرویس در سراسر کشور شد.

سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، توسط آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، به صورت آنلاین در شهر بابل افتتاح شد.

دکتر مخبر همچنین طی این بازدید، در جریان آخرین خدمات قابل ارائه ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی مانند نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه 5G، شبکه اختصاصی 5G برای صنایع و کسب‌وکارها، کاربست‌های (usecase) مختلف 5G و… قرار گرفت.

بازدید از سرویس‌های دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، خودروی متصل و دیگر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و دیگر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و …، از دیگر بخش‌های بازدید معاون اول رئیس جمهوری، وزیر ارتباطات و رئیس سازمان رگولاتوری از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بود.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند. بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ که از ۴ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، بعدازظهر امروز پنج‌شنبه ۸ تیر به کار خود پایان می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز