خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات

پروژه های ایرانسل به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۵۹۴

 

مراسم بهره برداری از پروژه های ایرانسل به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدا مراسم مدیرعامل ایرانسل ضمن تبریک ایام الله دهه فجر عنوان کرد: از بدو شکل‌گیری اپراتور ایرانسل بیش از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده است و ۶۲.۵ میلیون تعداد کل مشترکان و ۴۳.۴ میلیون مشترک اینترنت همراه این اپراتور هستند.

عباسی آرند در خصوص وضعیت پوشش شبکه اپراتور ایرانسل گفت: در حال حاضر برای پوشش شبکه نسل دوم 2G ، ۱۶٫۶۳۶ سایت احداث شده که ۹۱ درصدجمعیت را پوشش می‌دهد. همچنین ۱۶٫۲۵۹ سایت با پوشش جمعیت ۹۱ درصد برای نسل سوم 3G و ۱۶ هزار ۳۵۸ سایت با پوشش جمعیت ۸۲ درصد برای شبکه نسل چهارم LTE و ۱۶۰ شهر تحت پوشش نسل چهارم TD-LTE قرار گرفته است.

وی در خصوص پروژه فراگیر نسل ۵ گفت: در حال حاضر از ۴۸۹ سایت طراحی شده در شهر های تهران، خوزستان، فارس و ... ۳۹۹ سایت روشن است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۳۶ کیلومتر فیبر در بیش از ۳۶ شهر اجرا شده، افزود: ۲۰۰ کیلومتر در شهرهای بابل، آمل، اسلامشهر، اراک، کمالشهر، شهر گلستان تهران اجرا خواهد شد.

وی در خصوص توسعه خدمات الکترونیکی روستایی گفت: ۱۴ میلیون نفر مجموع جمعیت در روستاهای تحت پوشش با احتساب رومینگ هستند.

مدیرعامل ایرانسل مجموع سرمایه گذاری پروژه های آماده افتتاح ایرانسل به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی را ۲۱۳۴۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

 

خبر در حال تکمیل است.....

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز