خبرگزاری کار ایران

ماجرای ماشین‌های کارنامه‌دار در سطح شهر چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۶۰

به تازگی روی بعضی ازخودروهای سطح شهر، برچسب سبزرنگی دیده می‌شود که توجه شهروندان را به خود جلب کرده است. با پیگیری‌های بیشتر خبرنگار اقتصاد آنلاین مشخص شد که  اتصال این برچسب‌ها روی خودرو، به این معناست که ماشین مذکور مورد کارشناسی بدنه و فنی قرار گرفته و گزارش جامعی از وضعیت آن به شکل کامل آماده و به متقاضی ارائه شده است.

به گزارش ایلنا شفاف نبودن وضعیت سلامت خودروهای دست دوم معمولا باعث می‌شود تا خریداران و فروشندگان بر سر تعیین قیمت منصفانه با اختلاف‌نظرهایی روبرو شوند.

"کارنامه" با خلق یک ابتکار عمل جدید شرایطی را فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند با درخواست آنلاین کارشناسی خودرو در محل ، گزارش کاملی از کارنامه وضعیت ماشین را بعلاوه بازه قیمتی منصفانه تهیه کنند. لذا برچسب‌های سبزرنگ روی برخی خودروها در سطح شهر نشان‌دهنده این موضوع است که: " این ماشین کارنامه دارد".

ماجرای ماشین‌های کارنامه‌دار در سطح شهر چیست؟

گزارش کارشناسی کارنامه ابعاد فنی و بدنه خودرو را دربر گرفته و تست رانندگی را شامل می‌شود. در واقع متقاضی می‌تواند اطمینان داشته باشد که آنچه در قالب گزارش کارشناسی از کارنامه دریافت می‌کند، با بررسی تمام بخش‌های فنی و بدنه خودرو به دست آمده و تحت ضمانت ۱۰۰ میلیون تومانی قرار دارد.

با توجه به اینکه گزارش فنی خودرو به شکل آنلاین و گزارش بدنه آن در یک نسخه کاغذی ارائه می‌شود، متقاضی خرید خودرو می‌تواند در لحظه به این گزارش دسترسی پیدا کرده و نسبت به وضعیت خودروی مورد نظر آگاهی پیدا کند.

نکته مهم در ارتباط با گزارش‌های کارشناسی کارنامه این است که مجموعه کارنامه به شکل مستقیم بر نتیجه کار کارشناس خودرو نظارت دارد. در واقع تیم مستقر در کارنامه قبل از تحویل گزارش نهایی به متقاضی، آن را به شکل کامل بررسی می‌کنند تا از صحت و اعتبار گزارش کارشناسی اطمینان یابند.

متقاضیان دریافت گزارش کارشناسی می‌توانند از طریق مراجعه به وبسایت کارنامه، نسبت به دریافت گزارش فنی، بدنه، بازه قیمتی و برچسب سبز رنگ (این ماشین کارنامه دارد) برای خودروی مورد نظر اقدام کنند.

کارشناسان خودرو بعد از حضور در محل، با بررسی ۴۳۰ نقطه از خودروی مورد نظر گزارش کاملی از وضعیت خودرو را به متقاضی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز