خبرگزاری کار ایران

برترین فن بازارهای منطقه ای کشور معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۴۰

هیجدهمین نشست سراسری فن بازارهای ایران برگزار شد. در این گردهمایی که هر 6 ماه یکبار در یکی از استانها برگزار می­شود، کارگزاران فن بازار به همراه مدیران فن بازارهای منطقه ای به بحث و تبادل نظر درباره عملکرد فن بازارها پرداختند.

روز اول این نشست در هتل ایرانیان شهر قزوین برگزار شد و میهمانانی از صنعت، دانشگاه و استانداری قزوین حضور داشتند. روز دوم نشست در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس برگزار شد. همچنین روح الله عباس پور سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس نیز در این نشست شرکت داشت.

در این مراسم از فن بازارهای استان های فارس، اصفهان و البرز، به عنوان برترین فن بازارهای سال 1400 ایران تقدیر شد و تقدیرنامه هایی از طرف پارک فناوری پردیس و شرکت شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک  ایران تقدیم مدیران فن بازارهای این استانها و کارگزاران مربوطه شد. شایان ذکر است علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت سمت و علی رسوریان معاون وزیر و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

دکتر علیرضا رضائی استاد دانشگاه تهران و مدیر کارگزاری فن بازار منطقه ای استان البرز در حاشیه این نشست گفت: فن بازارهای منطقه ای سه کار اصلی بازاریابی و فروش محصولات و خدمات فناورانه و دانش بنیان، انتقال فناوری و جذب سرمایه برای استارتاپ ها و طرحها را بر عهده دارند. وی افزود: فن بازار استان البرز تلاش کرده است تا به عنوان یک تسهیل گر، واسط کسب و کاری صنایع این استان و صنعت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز