خبرگزاری کار ایران

محبیان عراقی از رخ دادن اتفاقی بزرگ خبرداد

رشد قابل توجه سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها و بلاک چین

کد خبر : ۱۲۲۰۳۶۸

عضو هیئت‌مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان در مراسم اولین دوره آموزش آکادمیک رمز ارزها و بلاک چین گفت: امروز اتفاق بزرگی در کشور در حال رقم خوردن است و این را ضمن سه دهه تجربه فعالیت در بخش‌های خصوصی می‌گویم؛ مجموعه دانش بنیان برای منطقه با حمایت بخش خصوصی در حال سرمایه‌گذاری در حوزه بلاک چین و رمز ارزهای کشور است.

 محمدحسن محبیان عراقی با ابراز نگرانی از میزان کم دانشجویان آموزش عالی کشور گفت: تعداد کم دانشجویان نشان‌دهنده این است که نتوانستیم در حوزه آموزش عالی آن‌چنان‌که باید توفیق حاصل کنیم .

وی با اشاره به مهاجرت دانشجویان و نخبگان کشور گفت: در سال هزار و چهارصد بیش‌از 60 هزار دانشجو و نخبه کشور مهاجرت کردند و در سال گذشته قبلتر آن نیز این آمار حدود ۴۰ هزار نفر بود که این ارقام نشان می‌دهد از حیث تحصیلی نتوانستیم در آموزش عالی کشور و در حوزه سرمایه‌گذاری جاذبه‌ای برای دانشجویان ایجاد کنیم.

عضو هیئت‌مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان با بیان این‌که امروز مجموعه درآمد نفتی کشور حدود ۹۵ هزار میلیارد دلار است گفت: این در حالی است که حجم مبادلات رمز ارزها در بازار جهانی بیش‌از ۱۵۰۰ میلیارد دلار است که به‌هیچ‌وجه قابل قیاس با میزان درآمد نفتی کشور نیست و نشان‌دهنده اهمیت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری برای حوزه رمزارزها و بلاک چین در دنیاست.

محبیان عراقی در پایان با اشاره به آموزش آکادمیک رمز ارز و بلاک چین در کشور گفت: با این رویداد یک اتفاق بزرگ در کشور در حال رخ دادن است و درخواست ما این است که از این ظرفیت بوجودآمده در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهترین نحو استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز