خبرگزاری کار ایران

بهترین قیمت، پشتیبانی باکیفیت، نظرهای واقعی؛ ۳ راهکار اسنپ برای رزرو بهترین هتل

چگونه برای سفرهای خود مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۴۱

اقامت در طول سفر یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. با در نظر گرفتن تعداد زیاد هتل‌ها و کیفیت و خدمات متفاوت آن‌ها، گاهی انتخاب بهترین و مطمئن‌ترین گزینه برای اقامت بسیار سخت می‌شود. اسنپ تلاش کرده است راه‌کارهایی را در نظر بگیرد تا رزرو آنلاین یک هتل باکیفیت از هر زمانی راحت‌تر باشد؛ «بهترین قیمت رزرو هتل»، «پشتیبانی باکیفیت و ۲۴ ساعته» و «نظرهای واقعی مسافران قبلی درباره هتل» ابزارهای اسنپ هستند که به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین هتل را برای سفر خود پیدا و رزرو کنید.

 

چگونه از بین تمام هتل‌ها، بهترین گزینه را پیدا کنیم؟

برای اینکه بتوانیم از میان تعداد زیادی از هتل‌های موجود یک گزینه را انتخاب کنیم، باید استانداردهایی را در نظر داشته باشیم. نکاتی مانند تعداد ستاره‌های هتل‌ها‌، امکانات و قیمت آن‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا چند گزینه را انتخاب کنیم. اما چطور باید از بین گزینه‌های نزدیک به هم در نهایت یکی را انتخاب کرد؟ در صورت بروز مشکل اقامتی در طول سفر چه کاری می‌توان انجام داد؟ چقدر اطمینان داشته باشیم خدماتی که هتل ارائه می‌دهد واقعی و نسبت به قیمت آن مناسب است؟

اسنپ برای تمام این سوال‌ها پاسخ‌هایی دارد و هر هتلی را که در نظر داشته باشید با مناسب‌ترین قیمت به شما پیشنهاد می‌دهد؛ همچنین از مشاوره قبل از رزرو تا پایان سفر در کنار شماست تا در صورت بروز هر مشکلی آن را برطرف کند. علاوه بر این،‌ اسنپ، با نظرسنجی از مسافرهای قبلی هتل‌ها و نمایش دادن آن‌ها، یک سامانه قابل اطمینان بر اساس نظرهای واقعی به وجود آورده است تا انتخاب بهترین هتل بسیار راحت‌تر شود. بر اساس این نظرها، شما می‌توانید امکانات هتل‌های مشابه را با یکدیگر مقایسه و در نهایت بهترین را انتخاب کنید.

 

تضمین بهترین قیمت

یکی از دغدغه‌های اصلی در طول سفر بحث هزینه‌ است،‌ چون هزینه‌های مربوط به اقامت بخش بزرگی از هزینه‌های سفر را به خود اختصاص می‌دهد؛ در صورتی که بتوانید هزینه‌های اقامت را مدیریت کنید، سفر شما کاملا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. اگر شما هم به دنبال یک گزینه اقامتی با قیمت مناسب هستید، بیشترین تخفیف‌های رزرو هتل را می‌توانید در اسنپ مشاهده کنید. اسنپ‌ با هتل‌های داخلی قراردادهای طولانی‌مدت برای ضمانت اتاق‌ها بسته است، به همین دلیل قیمت اتاق‌ها با تخفیف و کمتر از خرید حضوری در هتل، ارائه می‌شود. این موضوع دست مسافرها را در انتخاب باز می‌گذارد تا با توجه به بودجه‌ای که دارند گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند.

البته اگر به دنبال نوع دیگری از اقامتگاه به جز هتل هستید، گزینه‌های مختلف دیگری مثل هتل‌آپارتمان، مهمانسرا، متل، اقامتگاه اقتصادی، اقامتگاه بوم‌گردی و ویلا نیز در اسنپ قابل رزرو هستند.

 

انتخاب مناسب‌ترین گزینه با کمک نظرهای واقعی

شاید سخت‌ترین کار در طول سفر انتخاب مناسب‌ترین محل اقامت بر اساس سلایق و نیازها باشد؛ این موضوع حتی از خرید بلیت مناسب هم سخت‌تر است. فرض کنید قصد سفر با هواپیما را دارید، تنها تعداد محدودی خطوط هواپیمایی وجود دارد که با پرس‌وجو از اطرافیان و حتی تجربه شخصی، می‌توانید از کیفیت آن‌ها مطلع شوید؛ ولی تعداد بی‌شماری هتل در ایران و حتی جهان وجود دارد و این تنوع بالا، انتخاب بهترین گزینه را بسیار سخت کرده است. اسنپ برای حل این مشکل راه‌حلی ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ به این شکل که شما با خواندن نظر‌های واقعی کاربرهایی که مسافر قبلی هتل‌های انتخابی شما بوده‌اند، امکان مقایسه گزینه‌های مد نظرتان را دارید.

در اسنپ تنها افرادی می‌توانند برای یک اقامتگاه نظر بنویسند که قبلا در آن اقامت داشته‌اند، برای همین این نظرها کاملا قابل اعتماد هستند و شما با خواندن آن‌ها به شکل واقعی از کیفیت و خدمات هتل‌ها مطلع می‌شوید. برای این‌که مقایسه شما راحت‌تر باشد، اسنپ تمام نظرهای مثبت و منفی را تایید می‌کند تا هنگام انتخاب، اختیار عمل بیشتری داشته باشید.

 

پشتیبانی باکیفیت؛ از مشاوره رزرو تا پایان سفر

قوانین هتل‌ها گاهی ممکن است سردرگم‌کننده باشد؛ اگر سفر شما خارجی است، ممکن است با توجه به تاریخ‌های میلادی و استانداردهای خاص در کشورهای دیگر این قوانین پیچیده‌تر هم شود. شما قبل از رزرو می‌توانید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید و پاسخ هر سوالی را که در ذهن دارید در قالب مشاوره دریافت کنید. گاهی ممکن است در طول سفر نیز مشکلی پیش بیاید که پشتیبانی اسنپ تا حل مشکل در کنار شما خواهد بود.

دغدغه بعدی که در ذهن مسافران وجود دارد، موضوع کنسلی است. گاهی ممکن است به هر دلیلی سفرتان لغو شود؛ شما می‌توانید با خیال راحت در هر مرحله از رزرو تا قبل از تحویل اتاق، رزرو هتل‌تان را کنسل کنید. البته میزان جریمه کنسلی‌ با توجه به این‌که چقدر زودتر درخواست خود را ثبت کرده باشید متفاوت است. مبلغ جریمه کنسلی توسط هتل دریافت می‌شود و قوانین کنسلی و میزان جریمه آن در هر هتل تفاوت دارد. برای اطلاع از مبلغ جریمه کنسلی و قوانین هتل مورد نظرتان می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

دسترسی به پشتیبانی به راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، حتی روزهای تعطیل با پشتیبانی در ارتباط باشید. برای این کار می‌توانید از داخل سایت در بخش «پیگیری خرید» به شکل آنلاین یا از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن‌‌ ۹۶۶۶۹۰۶۶ سوالات یا مشکلات خود را مطرح و پاسخ آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

چگونه از اسنپ هتل رزرو کنیم؟

شما می‌توانید با صرف زمان کم و بر اساس نظرهای واقعی سایر افراد، از اسنپ یک هتل با مناسب‌ترین قیمت و پشتیبانی باکیفیت رزرو کنید. برای این کار تنها کافی‌ است وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید، سپس:

- گزینه «هتل» را انتخاب کنید.

- از بین گزینه‌های «هتل داخلی»، «هتل خارجی» گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

- ابتدا شهر مورد نظرتان سپس تاریخ ورود، خروج و تعداد مسافر(ها) را وارد کنید.

- از بین نتایج جستجو، روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید تا انواع اتاق‌، امکانات، قوانین، آدرس و نظر سایر کاربرها را مشاهده کنید.

- بعد از انتخاب قطعی گزینه مورد نظرتان، سپس «رزرو کاملا آنلاین» را انتخاب کنید.

پس از پرداخت هزینه، رسید (واچر) هتل شما به صورت الکترونیکی صادر و ارسال می‌شود. در صورت داشتن هر سوالی در حین خرید یا نیاز به مشاوره می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز