خبرگزاری کار ایران

۱۰ کتاب برجسته پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۴۸

برگزاری همایش «حقوق نشر»، معرفی ۱۰ کتاب برجسته و رونمایی بخش کتاب «طرح ملی مصرف کالاهای فرهنگی» از برنامه‌های پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در هفته کتاب است.

به گزارش ایلنا، به رغم محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، با توجه به اهمیت این هفته، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات فعالیت‎ها و برنامه‎هایی را پیش‌بینی کرده است که در این زمینه می‌توان به برگزاری همایش «حقوق نشر» با مشارکت انجمن ناشران دانشگاهی اشاره کرد.

برگزاری نشست‌های علمی با مشارکت انجمن‌ها و اتحادیه‌های حوزه کتاب یکی دیگر از برنامه‎های این پژوهشگاه در هفته کتاب است و  برای هرکدام از روزهای هفته کتاب نیز یک نشست علمی در نظر گرفته شده است که محتوای بحث‌ها و گفت و گوهای این نشست‌ها نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

در ادامه برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته کتاب، ۱۰ کتاب برجسته پژوهشگاه در دو سال اخیر به صورت محتواهای ۳۰۰ کلمه‌ای و در قالب پادکست و ویدئوکست، در شبکه‌های اجتماعی و سایت پژوهشگاه اطلاع‌رسانی و معرفی می‌شود.

همچنین بخش کتاب «طرح ملی مصرف کالاهای فرهنگی» همزمان با هفته کتاب، رونمایی خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز