خبرگزاری کار ایران

آزمون فرهنگ و هنر برای نخستین بار آنلاین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۳۴۰

آزمون جامع و ادواری مهارتی فرهنگ و هنر در دو مرحله به صورت غیرحضوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ وهنر به صورت آنلاین سه‌شنبه 28 مردادماه برگزار شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران معاونت از روند برگزاری این آزمون که برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار شد، بازدید کردند.

حمید قبادی، مشاور اجرایی، امین مویدی، مشاور برنامه‌ریزی معاونت هنری، محمد الهیاری، مدیرکل دفتر موسیقی و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی در بازدید از روند برگزاری آزمون حضور داشتند.

علی اکبرصفی پور (مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های هنری) گفت: مرحله دوم آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر سه‌شنبه  28 مرداد ماه همزمان در سراسر کشور در 9 رشته  به صورت غیرحضوری برگزار شد.

صفی‌پور افزود: دومین آزمون جامع سال تحصیلی 99-98 و سی و یکمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر به منظور جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت داوطلبان در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول آن  روز جمعه ٢4مردادماه در 21 رشته مهارتی کاردانش  برگزار شد.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان این دوره آزمون‌های جامع و ادواری گفت: در این دوره حدود 40 هزار نفر اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت 27 هزار و 654 نفر برای آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل کردند که 24 هزار 697 داوطلب در آزمون جامع و دو هزار و 967 نفر در آزمون ادواری شرکت کردند.

نتایج آزمون جامع و مهارتی فرهنگ و هنر در سایت   www.azmoonehonar.ir  اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز