خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیرکل ارشاد گیلان از دو فعال فرهنگی و هنری رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۷۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در منزل مهتاب ره و صمد حبیبی از این دو چهره فعال فرهنگی و هنری شهرستان رضوانشهر که در بستر بیماری به سر می‌برند، عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، فیروز فاضلی در این دیدار که روز دوشنبه (۲۷ مرداد ۹۹) انجام شد، ضمن جویا شدن از روند درمان این دو عزیز رضوانشهری، برای آنها آرزوی سلامتی کرد.

وی در صحبت‌های خود به جایگاه رفیع خبرنگاران و هنرمندان اشاره کرد و در خصوص حل بخشی از مشکلات درمانی این عزیزان پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

 در این دیدار، مهرداد صمدی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمد نیک بخش رییس گروه امور فرهنگی، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی، سجاد کوچک نژاد رییس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مجید شافعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان این دیدارها، هدایایی به رسم یادبود به این دو عزیز اهدا کرد.

 مهتاب ره متولد ۳ دی ۱۳۵۴ است و به مدت ۱۴ سال در حرفه خبرنگاری فعالیت دارد و در حال حاضر خبرنگار روزنامه پنجره نو و عضو خانه مطبوعات گیلان است. وی همکاری در رسانه‌هایی همچون گلچین امروز، پیک سبز تهران، آوای صومعه، موج شمال، پیک باران و عضو افتخاری باشگاه خبرنگاران جوان و... را در کارنامه کاری دارد.

 استاد صمد حبیبی متولد ۱۰ آذر ۱۳۲۳ رضوانشهر و بازنشسته آموزش و پرورش است. وی، دستون خوان و فعال پیشکسوت موسیقی نواحی است که نقش بسزایی در حفظ این هنر در منطقه داشته و دارد و در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای، کشوری و بین المللی حضور مستمر دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز