خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت فرهنگستان هنر در پی درگذشت محمدعلی کشاورز

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۹۶۴

علیرضا اسماعیلی، سرپرست فرهنگستان هنر، و گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی این فرهنگستان، درگذشت محمدعلی کشاورز، هنرمند نامی کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسماعیلی، سرپرست فرهنگستان هنر، و گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی این فرهنگستان، درگذشت محمدعلی کشاورز، هنرمند نامی کشورمان را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

باسمهتعالی

انا لله و انا الیه راجعون

استاد محمدعلی کشاورز، ازجمله مردمی‌ترین هنرمندان معاصر ایران و از چهره‌های تأثیرگذار تئاتر و سینمای این مرزوبوم درگذشت و جامعه هنری از عطر حضور دل‌انگیز این هنرمند فقید برای همیشه محروم شد. این هنرمند فرهیخته با بیش از نیم قرن حضور در صحنه تئاتر و سینمای ایران خالق نقش‌های ماندگار و لحظات ناب هنری بود. استاد کشاورز بی‌شک یکی از استوانه‌های بازیگری تئاتر و سینمای ایران است که آثار هنری و تجربیات نابش در عرصه بازیگری و نقش‌آفرینی همواره الگویی ماندگار برای هنرمندان نسل‌های بعدی بوده و خواهد بود.

هنرمندان و هنردوستان ایرانی هیچ‌گاه ادب، متانت، فروتنی، توان هنری، لبخندهای دلنشین و کلام شیوای ایشان را فراموش نخواهند کرد و همواره یاد این هنرمند عزیز در دل‌ها و نام ایشان در ذهن تاریخ هنر ایران ثبت خواهد شد.

فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران در نهایت تألم و اندوه، مصیبت فقدان استاد محمدعلی کشاورز را به خانواده محترم ایشان و دوستداران و اهالی شریف تئاتر و سینمای ایران تعزیت و تسلیت می‌گوید و از درگاه ایزد متعال برای این هنرمند فقید، علو درجات و آرامش ابدی، و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز