خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از کنسرت آنلاین رضا یزدانی؛

دعوت مردم به خانه ماندن در روز طبیعت/ یادی از کارگران و کارمندان روز مزد/ تشکر از کادر درمان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۲۱۸

رضا یزدانی و اعضای گروهش شب گذشته، سه‌شنبه دوازدهم فروردین ماه در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت آذری پرداختند. یزدانی در این کنسرت گفت: بیایید این روزها بیش از مواقع دیگر هوای یکدیگر را داشته باشیم و نسبت به هم بیشتر مهربانی کنیم. مخصوصاً اینکه در شرایط فعلی بسیاری شغل خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرو برگزاری برنامه نوروزخانه توسط شهرداری تهران، شب گذشته، سه شنبه ۱۲ فروردین ماه رضا یزدانی به اتفاق اعضای گروهش در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه رفتند و به اجرای کنسرت آنلاین پرداختند.

دعوت مردم به خانه ماندن در روز طبیعت/ یادی از  کارگران و کارمندان روز مزد/ تشکر از کادر درمان کشور

آهنگ نخستین کنسرت به تکنوازی هارمونیکا توسط محسن مهاجر  اختصاص داشت. سپس رضا یزدانی روی صحنه آمد و با هواداران و مخاطبان کنسرت آنلاینش خوش و بش کرد.

رضا یزدانی گفت: از اینکه در امشب در خدمت شما هستیم بسیار خوشحالیم. 

او گفت: آنچه را می خواهم بگویم، در صفحه اینستاگرامم نیز نوشته ام؛ بیست سال است که در عرصه موسیقی فعال هستم و شما در تمام این مدت لطف داشته‌اید و به من عشق داده‌اید. حال اینکه اینجا در خدمت شما هستیم به این دلیل است. ما این ریسک را پذیرفته ایم که در شرایط موجود با افتخار برای شما برنامه اجرا کنیم. 

یزدانی در ادامه گفت: امیدواریم همه شما در خانه بمانید به‌خصوص فردا که روز طبیعت و سیزده بدر است تا به این ترتیب، آن زنجیره انسانی قطع شود و با این کار بیماری کرونا را هرچه زودتر پشت سر بگذاریم.

دعوت مردم به خانه ماندن در روز طبیعت/ یادی از  کارگران و کارمندان روز مزد/ تشکر از کادر درمان کشور

رضا یزدانی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای مردم، درباره قطعات انتخابی‌اش برای اجرا در کنسرت گفت: من دویست و خرده‌ای آهنگ در کارنامه دارم و انتخاب از میان آنها کار سختی بود. تلاش ما این بود آثاری را اجرا کنیم که شما بیشتر آنها را دوست دارید.

«توو خودم می سوزو»، تیتراژ سریال از یادها رفته آهنگی بود که رضا یزدانی در آن ایفای نقش کرده بود و ماه رمضان سال گذشته از شبکه یک پخش شد. رضا یزدانی آن را برای مخاطبان و هوادارانش خواند.

رضا یزدانی پس از اجرای اثرش به مخاطبان گفت: جای شما و دست‌ها و جیغ‌هایتان در سالن بسیار خالی است و ما نیز به چنین فضای عادت نداریم، اما این اتفاق نیز بخشی از روزگار و داستان زندگی است.

رضا یزدانی سپس از کادر درمانی و تمام پزشکان و پرستاران بابت زحمات این روزهایشان تشکر و قدردانی کرد.

او گفت: امیدوارم هر چه زودتر این شرایط و وضعیت به پایان برسد تا پزشکان، پرستاران و پرسنل کادر درمان صحیح و سلامت نزد خانواده هایشان برگردند.

رضا یزدانی در ادامه به اجرای قطعه «هذیان» از آلبوم «ساعت‌ها خوابند» پرداخت.

این خواننده در ادامه کنسرت گفت: حال که شما نمی‌توانید در این روزها به مسافرت و شمال بروید و باید در خانه بمانید ما شما را به شمال می‌بریم. او سپس به اتفاق اعضای گروهش آهنگ «تونل کندوان» را برای کاربران اجرا کرد.

رضا یزدانی پس از اجرای قطعه «تونل کندوان» و آثار دیگر، گفت: بیایید این روزها بیش از مواقع دیگر هوای یکدیگر را داشته باشیم و نسبت به هم بیشتر مهربانی کنیم. مخصوصاً اینکه در شرایط فعلی بسیاری شغل خود را از دست داده‌اند. بسیاری از افراد روزمزد بوده‌اند و برخی با مشکلات مالی مواجه شده‌اند. لذا خواهش می‌کنم هوای آنها و همسایگانمان و رفقای‌مان را داشته باشیم.

او افزود: مراقب باشیم در میان آدم‌های دوروبرمان چه کسی دستش تنگ است و به آنها کمک کنیم. مثلاً اینکه صاحبخانه‌ها هوای مستاجرها را داشته باشند از آنها اجاره نگیرند یا با تأخیر آن را دریافت کنند. در شرایط فعلی به این نیاز داریم که با هم مهربان باشیم.

دعوت مردم به خانه ماندن در روز طبیعت/ یادی از  کارگران و کارمندان روز مزد/ تشکر از کادر درمان کشور

رضا یزدانی در میانه کنسرت با یادی از بهرام بهرامیان کارگردان سریال از یادها رفته، قطعه دیگر از این اثر تلویزیونی را اجرا کرد.

این خواننده در ادامه کنسرت، با یادی از رزمندگان جانبازان و شهدای جنگ تحمیلی قطعه‌ای را با ترانه اندیشه فولادوند اجرا کرد.

رضا یزدانی در بخشی دیگر از کنسرت به مخاطبان گفت: جای شما در سالن خالی است و هرچه در این باره بگویم کم گفته‌ام. به هر حال هنرمند در هر هنری که باشد با مردمش زنده است و با آنها نفس می‌کشد و دلیل بودن ما شما هستید.

او سپس به اجرای قطعه «کوچه» ملی پرداخت.

یزدانی در دقایق پایانی کنسرت اذعان داشت: ما همیشه در پایان همه کنسرت‌هایمان چه در ایران چه خارج از کشور  یک آهنگ را اجرا می‌کنیم و آن اثر «خلیج فارس» است.

رضا یزدانی در پایان از شهرداری تهران، و دست‌اندرکاران و دیگر عوامل بابت تدارک برنامه «نوروز خانه» در ایام شلوغ کرونا تشکر کرد و گفت: اسامی بسیاری را برای تشکر باید بگویم که تعدادشان زیاد است و در این زمان نمی‌گنجد. 

رضا یزدانی پس از صحبت‌هایش به معرفی اعضای گروهش پرداخت. علی اوجی تهیه‌کننده رضا یزدانی نیز در پایان روی صحنه آمد و با یزدانی و مخاطبان گفتگویی کوتاه داشت. 

در پایان قطعه خلیج فارس اجرا شد.

گ‍فتنی است، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران، خوانندگان موسیقی پاپ و برخی گروه‌ها از جمعه ۸ فروردین‌ لغالیت ۲۱ فروردین‌ماه در قالب برنامه نوروزخانه به اجرای کنسرت می‌پردازند. زمان برگزاری این کنسرت‌ها ساعت ۲۱:۰۰ هرشب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز