خبرگزاری کار ایران

میزبانی عمارت نوفل‌لوشاتو از ۴۸۵ تماشاگر بخش «به علاوه فجر»+تیزر

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۹۴

بیش از ۴۸۵ نفر به تماشای ۴ نمایش بخش «به علاوه فجر» سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در عمارت نوفل‌لوشاتو نشستند.

به گزارش ایلنا، عمارت نوفل‌لوشاتو با ۴ اثر در بخش «به علاوه فجر» سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حاضر شده بود که این ۴ اثر با ۸ نوبت اجرا، میزبان ۴۸۵ نفر تماشاگر بودند.

نمایش‌های «مانداب»، «مثل خاراندان زخم بعد از خوب شدن»، «در انتظار گودو» و «عباس» چهار نمایشی بودند که در عمارت نوفل‌لوشاتو و در بخش به‌علاوه فجر روی صحنه رفتند. از این ۴ اثر، تنها نمایش «عباس» در بخش غیررقابتی بوده و ۳ اثر دیگر در بخش مسابقه فجر شرکت داشتند.

از ۴۸۵ بلیت ارائه شده به تماشاگران این چهار نمایش، ۳۶۰ بلیت خریداری و ۱۲۵ بلیت مهمان صادر شده است.

در تیزری که به پیوست خبر آمده، با شهرام کرمی (مدیرکل هنرهای نمایشی) و همچنین نادر برهانی‌مرند (دبیر جشنواره) درباره کیفیت برگزاری به‌علاوه فجر و ویژگی‌های این بخش گفتگو شده است.

نمایش‌های عمارت نوفل‌لوشاتو در بخش به‌علاوه فجر، میزبان چهره‌های هنری و همچنین مدیران و برگزارکنندگان جشنواره و اداره‌کل هنرهای نمایشی مانند شهرام کرمی، نادر برهانی‌مرند، حجت‌الاسلام و المسلمین بهداروند و داوران جشنواره بود.

حجم ویدیو: ۱۳.۰۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز