خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز سه‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

دولت بودجه تئاتر را تلف می‌کند/کشتار آدم‌ها محصول انسان‌گرایی‌ مدرن است/ نان عده‌ای در آشفتگی است/هیچوقت به افشین سنگ‌چاپ نقش مثبت نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۶۴

گفتگو با مجید جعفری درباره شرایط تئاتر در دهه ۶۰ و تفاوت آن با امروز، گفتگو با ریچارد نورمن درباره اومانیسم، گفتگو با همایون اسعدیان درباره عدم تشکیل صنف و واحد در سینما از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با مجید جعفری درباره شرایط تئاتر در دهه ۶۰ و تفاوت آن با امروز، گفتگو با ریچارد نورمن درباره اومانیسم، گفتگو با همایون اسعدیان درباره عدم تشکیل صنف و واحد در سینما،گفتگو با افشین سنگ‌چاپ درباره بازی در سریال وارش و برگزاری نشست خبری پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

برای کوچاندن نیروی متفکر به سینما باید تئاتر را تعطیل می‌کردند/ دولت بودجه تئاتر را تلف می‌کند/ برخی تئاتری‌ها مقابل راه‌اندازی سازمان تئاتر ایستادند

مجید جعفری که مدت ۱۱ سال و در سال‌های دهه ۶۰ مدیریت مجموعه تئاترشهر را به عهده داشت، می‌گوید هنوز برای گفتن تاریخ زود است و باید صبر کرد تا نتیجه برخی از اتفاقات را به طور کامل ببینیم.

کشتار آدم‌ها محصول انسان‌گرایی‌ مدرن است/ باید اجازه داد مبانی تازه‌ای برای اخلاق شکل بگیرد

استاد فلسفه سیاسی دانشگاه کنت در انگلستان می‌گوید: اینکه در صد سال اخیر به اندازه تمام تاریخ آدم کشته شده‌اند، دست‌کم می‌تواند و باید این تردید جدی را در ما بی‌انگیزد که چرا و به چه معنا عقل‌گرایی و انسان‌گرایی ما را به اینجا رساند؟ می‌توان از دو مولفه در اینجا سخن گفت یکی اینکه چرا عقل‌گرایی از رنج انسان غافل می‌شود؟

چرا تهیه‌کنندگان سینما به اتحاد نمی‌رسند؟ / نان عده‌ای در آشفتگی است

همایون اسعدیان می‌گوید: بسیاری از افراد سودشان در بی‌نظمی است و با هر گونه سازماندهی و سیستم منسجم مخالف هستند زیرا منافعشان را به خطر می‌اندازد.

هیچوقت به افشین سنگ‌چاپ نقش مثبت نمی‌دهم/ در شرایط اقتصادی کنونی نمی‌توان بیکار ماند/ ۳۵ فیلم پخش نشده دارم

افشین سنگ‌چاپ می‌گوید: پخش مجموعه وارش در ابتدا با حواشی همراه شد و مورد اعتراض عده‌ای قرار گرفت اما اکنون سوءتفاهمات برطرف شده است.

این هفته؛ هفته اسباب بازی است/ افزایش ۶۰ درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی اسباب‌بازی/ تخفیف نداریم

پنجمین دور از جشنواره ملی اسباب‌بازی ۷ تا ۱۳ دیماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود. این هفته،‌ هفته اسباب بازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز