خبرگزاری کار ایران

مزیت‌های کارت عضویت طلایی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۱۵

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سعی دارد با پایین نگاه داشتن قیمت کارت‌های عضویت امداد کانون، خدماتی فراتر از سایر کارت‌های امدادخودروها ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دریافت خدمات امدادی خودرو یکی از ملزومات زندگی ماشینی امروز است چنانکه با خرید ماشین نو، کارت امدادخودرو را نیز دریافت می‌کنید. اما در بیشتر مواقع، این کارت‌های گارانتی، مدت زمان کوتاهی اعتبار دارند و در نهایت بعد از چند سال ناچار به خرید کارت‌های امدادی دیگری می‌شوید که بتوانید از خدمات آن بهره گیرید.

درواقع می‌توان گفت، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با عضویت در دو معاهده بین المللی FIA و ATT و همچنین SOS جهانی یکی از مهمترین اهداف و وظایف خود را فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل مسافرت صاحبان وسایل نقلیه ایرانی به خارج از کشور و جهانگردان سایر کشورها که با وسایط نقلیه خود به جمهوری اسلامی ایران سفر می‌کنند و یا قصد عبور از مرزهای ایران را دارند، قرار داد که این موضوع باعث شد اولین مجموعه خدمات و امداد خودرویی کشور در سال ۱۳۴۲ شمسی به همت کانون جهانگردی تاسیس شود. اولین امداد خودرو کشور بیش از ۵۶ سال قدمت دارد.

معرفی امداد خودرو

امداد خودرو کانون به منظور دستیابی به اهداف و اجرای وظایف ذاتی خود نسبت به طراحی و ارائه یک سبد خدماتی مناسب و کامل دست به ارائه خدماتی زده است؛ خدمات امداد سیار (حمل و تعمیرات)، خدمات تعمیرگاهی، تامین قطعات و لوازم جانبی، خدمات مشاوره تلفنی (فنی) و خدمات کارت عضویت و اشتراک از جمله این امکانات هستند چنانکه فصل جدیدی از فعالیت‌های امداد کانون با هدف کسب رضایت مشتری در سراسر کشور آغاز شده و با یک حرکت هدفمند و با بهره‌مندی از ناوگان مجهز و مراکز امدادرسانی و دفاتر نمایندگی استان، تعمیرگاه‌ها، امدادگران متخصص و بازرسین مجرب، آماده ارائه خدمات امدادی به تمامی هموطنان گرامی (با هر نوع خودرو و بدون محدودیت سال ساخت) در اقصی نقاط کشور است.

دامنه ارائه خدمات امدادی کانون به دو صورت است. در این راستا خدمات در قالب غیرمشترکین (آزاد) و خدمات مشترکین (عضو) ارائه می‌شود. غیرمشترکین می‌توانند از خدمات کلیه اشخاص متقاضی دریافت خدمات امدادی که گارانتی شرکت‌های خودروساز را نداشته باشند، بدون محدودیت سال ساخت خودروی خود، از خدمات امدادی کانون با تعرفه آزاد (مصوب) استفاده کنند.

مشترکین نیز از خدماتی که به کلیه افرادی که عضویت کانون و امداد خودرو را داشته باشند، بهره‌مند می‌شوند. سطح و میزان خدمات بستگی به نوع کارت عضویت امداد خودرو کانون دارد. از جمله مزیت‌های استفاده از خدمات اعضا کانون یا مشترکین امداد خودرو، دسترسی آسان و مطمئن به خدمات، صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای امدادخواه است.

از جمله مزایای استفاده از امداد خودرو کانون می‌توان به  ارسال پیام درخواست امداد به شیوه شناسایی موقعیت از طریق GPS، امکان ثبت موقعیت مکانی امدادخواه، درخواست خدمات فوری  امداد، افزایش سرعت در امدادرسانی، ارتباط مستمر با مراکز عملیات امدادخودروی کانون، اعزام امدادگر متخصص و کاهش مخاطرات استفاده از امدادگران متفرقه، رزرو خدمات تعمیرگاهی و پذیرش بدون نوبت مشتریان در تعمیرگاه‌ها و ثبت درخواست صدور انواع کارت اشتراک به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور اشاره کرد.

انواع کارت‌های امدادخودرو کانون شامل کارت عضویت عادی، کارت عضویت برنزی، کارت عضویت نقره‌ای، کارت عضویت طلایی و کارت عضویت الماس است. در این میان دریافت کارت عضویت عادی رایگان است درحالی که خدماتی از اعزام امدادگر و بررسی وضعیت ماشین، حمل رایگان خودرو و... را با ۲۰ درصد تخفیف هزینه ارائه می‌دهد.

مزیت‌های کارت‌های عضویت امدادخودرو کانون و کارت عضویت طلایی

نخستین مزیت کارت‌های عضویت در امدادخودرو کانون آن است که قیمت‌ها پایین نگاه داشته شده تا بتواند با سایر کارت‌های امدادخودرو که در بازار موجود است، رقابت کند. درعین حال تعداد امدادگران کانون مزیت دیگری است که می‌تواند نیاز مشتریان را برآورده کند، چنانکه تعداد امدادگران سیار  ۱۳۰۰ اکیپ، تعداد موتورسیکلت امدادی۲۰ دستگاه، تعداد خودروهای سبک امدادی ۱۳۰۰ دستگاه، تعداد خودروهای سنگین و نیمه سنگین امدادی  ۲۷۵ دستگاه، تعداد پایگاه‌های ثابت (کانکس) ۸۸ پایگاه، خودروهای گشت، نظارت و بازرسی ۳۰ دستگاه، تعداد شرکت‌های امدادی تحت پوشش کانون  ۲۶ شرکت، تعداد تعمیرگاه‌های شبانه‌روزی طرف قرارداد۱۷۰ تعمیرگاه است.

مخاطبان می‌توانند با پرداخت ۱۷۵ هزار تومان کارت طلایی امداد کانون را دریافت و از خدماتی مانند؛ اعزام رایگان امدادگر به صورت نامحدود و شبانه‌روزی در سراسر کشور (هزینه ایاب و ذهاب امدادگر)، حمل رایگان خودرو در شهر با خودروسوار تا اولین تعمیرگاه یا نمایندگی تا ۲۰ کیلومتر به صورت نامحدود، حمل رایگان خودرو در جاده با خودروسوار و یدک کش تا اولین شهر، تعمیرگاه یا نمایندگی تا ۲۰ کیلومتر به صورت نامحدود در سال، تعویض باطری و نصب باطری به صورت رایگان ۲ بار در سال، اتصال و شارژ باطری در صورت دشارژ شدن باطری یک بار به صورت رایگان، تعویض لاستیک پنجر با زاپاس یکبار رایگان،‌ سوخت‌رسانی در جاده از  ۴ تا ۱۰ لیتر بنزین (به جز محل سکونت و کار) به صورت نامحدود و رایگان و مشاوره تلفنی به صورت نامحدود در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

همچنین، بازدید سیستم خنک کننده و بازدید اتصالات رادیاتور و فن، خدمات سیستم برق خودرو و بازدید مدار برق خودرو و تست فیوزها، بازدید سیستم سوخت‌رسانی و بازدید مدار سوخت خودرو (صافی بنزین، پمپ بنزین و اتصارات) و بازدید سیستم کلاج و ترمز و بازدید سیستم‌های مربوط به کلاج و ترمز به صورت رایگان و هریک از این خدمات یک بار انجام می‌شود.

درعین حال دارندگان کارت عضویت طلایی امداد کانون این امکان را خواهند داشت که در صورت عدم امکان ارائه سرویس امدادی (ناشی از ترافیک کاری بالا) بر اساس تعرفه خدمات امداد خودور کانون، با ارائه فاکتور، هزینه پرداختی به سایر امدادگران را از کانون دریافت کنند.

دارندگان کارت عضویت امدادکانون از مزایای دیگری نیز بهره‌مند خواهند شد چنانکه یکی از خاص‌ترین خدماتی که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ارائه می‌دهد، صدور گواهی‌نامه بین‌المللی است و دارندگان کارت عضویت امداد کانون می‌توانند این گواهی نامه بین‌المللی را یک بار در سال آن هم با ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز