خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در 10 شهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۲۳

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری همزمان جشنواره موسیقی نواحی در 10 شهرستان استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیزاده (مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان) از برگزاری همزمان این جشنواره در 10 شهرستان استان کرمان خبر داد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به مدت چهار روز در کرمان برگزار می‌شود، توضیح داد: با اعلام آمادگی فرمانداران، این جشنواره همزمان در 10 شهرستان استان کرمان برگزار می‌شود.

محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه تلاش شده است تا جشنواره امسال بهتر و با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار شود، تأکید کرد: از سال گذشته جلسات جشنواره دوازدهم به ‌صورت منظم در تهران و کرمان برگزار شده و میهمانان جشنواره از صبح 16 آبان‌ماه 1398 در کرمان پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان، مجموعه تاریخی گنجعلی‌خان به‌عنوان محل اصلی برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌بینی حضور 2 هزار و 500 نفر در این مراسم شده است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به فراخوان این دوره از جشنواره و موضوع آن، اجرای آثار با کلام مبتنی بر منظومه‌های تغزلی از شاعران کهن ایران زمین و همچنین شاعران بومی (با گویش‌ها و زبان‌های محلی) گفت: امسال گروه‌های مختلفی در اجراهای عمومی حضور خواهند داشت و بر همین اساس جشنواره به ‌صورت همزمان در 10 شهرستان استان کرمان اجرای عمومی دارد.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از تاریخ 16 تا 19 آبان‌ماه 1398 در شهر کرمان و در گستره ملی به‌ صورت غیررقابتی برگزار خواهد ‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز