خبرگزاری کار ایران

مهدی جعفری، طراح صحنه سریال «خواب‌زده» درگذشت/ مراسم تشییع فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۲۰

تهیه‌کننده سریال «خواب‌زده» با تایید خبر درگذشت مهدی جعفری درباره این حادثه توضیحاتی ارائه داد.

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «خواب‌زده» با تایید خبر درگذشت مهدی جعفری (طراح صحنه) این مجموعه، درباره حادثه رخ داده در صحنه این سریال که سبب این اتفاق شده به خبرنگار ایلنا گفت: همه چیز در شرایط عادی اتفاق افتاده و دشمنی در کار نبوده است. البته اکنون در حال ارزیابی و کارشناسی این موضوع هستیم و پیگیریم که دلیل این اتفاق را متوجه شویم. به محض اطلاع از این موضوع آن را اعلام می‌کنیم.

وی درباره وضعیت بیمه مهدی جعفری بیان کرد: ایشان بیمه بودند و قطعا مسائل آن در حال پیگیری است ولی اکنون مسئله من این موارد نیست. این بچه فوت کرد و همه از این موضوع ناراحتیم. اکنون در تلاشیم تا کارهای تشییع او آبرومند انجام شود.

این تهیه‌کننده درباره زمان تشییع مهدی جعفری اظهار داشت: باتوجه به صحبت‌هایی که الان با پزشک قانونی انجام دادم، فکر نمی‌کنم امروز انجام شود و به احتمال قوی فردا مراسم تشییع را برگزار می‌کنیم.

غفوری همچنین درباره ادامه سریال «خواب‌زده» توضیح داد: فعلا پروژه متوقف شده و همه از اتفاق پیش آمده ناراحت هستند. امیدوارم کارهای تشییع مهدی جعفری آبرومند برگزار شود، بعد از به هر حال آدم‌ها زندگی را ادامه می‌دهند و ما برای ادامه کار تصمیم می‌گیریم.

روز گذشته شنبه ۲۰ مهر ماه، مهدی جعفری طراح صحنه تلویزیون به دلیل آتش سوزی در محل تصویربرداری سریال شبکه خانگی «خواب زده» دچار ۸۵ درصد سوختگی شد.

خواب زده به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، به نویسندگی سعید نعمت‌الله،  سریالی در ژانر وحشت برای شبکه نمایش خانگی است که با انجام مراحل تصویربرداری و سپری کردن مراحل فنی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز