خبرگزاری کار ایران

برپایی جلسه مشترک مدیریت شهری با مدیران کافه‌های سطح پهنه رودکی و مجموعه‌های نمایشی

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۰۴

جلسه مشترک مدیریت شهری در منطقه یازده، ناحیه یک با مدیران کافه‌های سطح پهنه رودکی از جمله کافه‌های مستقر در مجموعه‌های نمایشی، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه مشترک مدیریت شهری در منطقه یازده، ناحیه یک با مدیران کافه‌های سطح پهنه رودکی از جمله کافه‌های مستقر در مجموعه‌های نمایشی، برگزار و مواردی جهت اجرا مصوب شد.

داود نامور (مدیر مجموعه نوفل‌لوشاتو) که به نمایندگی از کافه عمارت نوفل‌لوشاتو در این جلسه حضور داشت، بر ظرفیت فرهنگی و هنری کافه‌های مستقر در مجموعه‌های نمایشی تاکید کرد و به ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت جهت تحقق چشم‌اندازهای پهنه رودکی اشاره کرد.

نامور با با تاکید بر ضرورت امنیت پهنه رودکی و اشاره به حضور ۲۲ کافه در این پهنه، یادآور شد: در این جلسه خواستار این شدیم که شهرداری منطقه به‌طور واضح اعلام کند چه کمکی می‌تواند به کافه‌ها و مجموعه‌های نمایشی کند و چه درخواستی دارد تا بتوانیم با تعامل از فضای اندیشه‌ورز و گفتگومحور کافه‌ها به خوبی استفاده کنیم.

امنیت بیشتر، بهبود وضعیت روشنایی معابر پهنه، تبلیغات محیطی ویژه مناسبت‌ها با همراهی کافه‌های سطح پهنه، پهنه‌گردی و یا تورهای گردشگری ویژه مسئولین و شهروندان و استقرار در یکی از کافه‌ها برای برنامه ویژه، برنامه‌ریزی برای برگزاری شاهنامه‌خوانی در هفته تهران و در کافه‌هایی که ظرفیت اجرا دارند، برگزاری  جلسات به‌صورت مستمر و ماهیانه برای برنامه‌ریزی امور در کافه‌ها، ارائه تخفیف از سوی کافه‌ها برای روز و هفته تهران، ارائه ظرفیت‌های کافه‌ها برای مطلوب‌تر شدن برنامه‌ها و نیز برگزاری نشست تهران‌شناسی در یک یا دو کافه در طول هفته تهران از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شده تا در جلسات مشترک بعدی، اصناف دیگر فعال در پهنه رودکی مانند مجموعه‌های نمایشی، گالری‌داران و... حضور یابند تا مسائل و مشکلات‌شان بررسی شده و اقدامات لازم جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌شان در این پهنه در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز