خبرگزاری کار ایران

کیهان کلهر برای «مجبوریم» درمیشیان موسیقی می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۳۹

کیهان کلهر قرار است موسیقی متن آخرین ساخته رضا درمیشیان را بسازد. این اثر سینمایی«مجبوریم» نام دارد و پس از «لانتوری» دومین تجربه مشترک کلهر و درمیشیان به حساب می‌آید.

به گزارش ایلنا، کیهان کلهر اولین ایرانی است که در فهرست برندگان جایزه گرمی قرار گرفته و در سال 1395 با آلبوم  «مرا به خانه بخوان» از پروژه «راه ابریشم» جایزه موسیقی جهانی گرمی را گرفته است. او پیش از این چهار بار نامزد جایزه گرمی بوده است.

نوای کمانچه کیهان کلهر در موسیقی متن فیلم «جوانی بدون جوانی» ساخته فرانسیس فوردکاپولا و «فصل کرگدن» ساخته بهمن قبادی تنها بخشی از تجربه‌های سینمایی کیهان کلهر است.

این آهنگساز و نوازنده ایرانی به تازگی برنده جایزه وومکس شده است. این جایزه که به چهره‌های تاثیرگذار موسیقی هانی و موسیقی ملل اهدا می‌شود قرار است، آبان ماه امسال در فنلاند به کلهر اهدا شود.

«مجبوریم» پنجمین فیلم رضا درمیشیان پس از فیلم‌های «بغض» ، «عصبانی نیستم!» ، «لانتوری» و فیلم به نمایش درنیامده «یواشکی» است.

«مجبوریم» پربازیگرترین و پر لوکیشن‌ترین فیلم درمیشیان است که فیلمبرداری آن در سه ماه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده‌ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است.

این فیلم پربازیگر حضور نسل‌های مختلف بازیگران زن در «مجبوریم» است. ژاله علو، فاطمه معتمدآریا، نگارجواهریان و پردیس احمدیه نسل‌های مختلف بازیگران زن این فیلم را تشکیل می‌دهند.

«مجبوریم» به سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز