خبرگزاری کار ایران

آواز خوانی پرویز پرستویی برای کودکان سیل‌زده+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۶۶

توسط خیرین، جانبازان و هنرمندان؛ پانصد پارک‌بازی کودکان در روستاهای آسیب‌دیده از سیل و محروم کشور احداث می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اجرای نذر پانصد پارک‌بازی کودکان در روستاهای آسیب‌دیده ازسیل و محروم کشور آغاز شد.

مکی یازع، دبیر جشنواره‌های خودجوش دانش آموزی فیلم دفاع مقدس گفت: با همت همگانی خیرین، هنرمندان، جانبازان و دیگر اقشار مردم، طرح نصب حداقل پانصد پارک‌بازی کودکانه در ایام سوگواری محرم و صفر، در مناطق سیل‌زده آغاز و با گسترش به مناطق دیگر از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و... تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای این طرح، روند ایجاد نشاط سالم درروحیه این کودکان با رویکرد به سنت‌های مرسوم منطقه، مدنظر قرارگرفته شده تا در کنار نذرهای مرسوم با توجه به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، مردم خیّر ایران بتوانند در این نذر و امر خیر با ظاهری متفاوت نیز شرکت نمایند.

مکی یازع ادامه داد: تاکنون بودجه مورد نیاز حدود یکصد دستگاه پارک‌بازی با مساعدت همه این عزیزان تامین شده و در اولین مرحله این طرح، پنجاه دستگاه از این نوع پارک‌ها با کف‌پوش و سیستم روشنایی مناسب، تا آخر هفته آینده در روستاهای دو شهر شادگان و سوسنگرد نصب و در اختیار بچه‌های این روستاها قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بسیاری از چهره‌های مشهور و مردمی از جمله: احسان علیخانی، نرگس کلباسی، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، کیومرث پوراحمد، مالک سراج، سیدعلی صالحی، کورش سلیمانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا و... در اجرای این طرح، مشارکت فعال خواهند داشت.

حجم ویدیو: ۶۹.۱۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۴۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز