خبرگزاری کار ایران

ویشکا آسایش در نقش اصلی فیلم «گورکن»

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۵۴

با صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «گورکن» فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی "گورکن" که دومین ساخته ملایی پس از فیلم "کوپال" به حساب می‌آید روزهای پایانی پیش‌تولید خود را پشت سر می‌گذارد و تاکنون ویشکا آسایش نخستین بازیگری است که حضورش در این فیلم با  قطعی شده است.

«کوپال» اولین ساخته‌ی کاظم ملایی است که بهار سال گذشته در گروه هنر و تجربه اکران شد و تاکنون در بخش مسابقه بیش از ۷۰ جشنواره خارجی به نمایش درآمده و در فستیوالهایی چون «ششمین جشنواره‌ی براشوف کانادا»، «سی و چهارمین جشنواره‌ی بوگوتای کلمبیا»، «بیست و ششمین جشنواره‌ی برکلی آمریکا»، «دوازدهمین جشنواره‌ی همیلتون کانادا»، «هفتمین جشنواره‌ی ویاوگای آمریکا»، «سیزدهمین جشنواره‌ی هانتینگتون بیچ آمریکا»، «پنجمین جشنواره‌ی هنرهای زیبای آمریکا» و ... جایزه‌ی بهترین فیلم را دریافت داشته است.

 سینا سعیدیان تهیه‌کننده «گورکن» نیز پیش از این در فیلم‌های «شَنِل» و «بنفشه آفریقایی» به عنوان مجری طرح حضور داشته و تهیه‌کننده «اینجا کسی نمی‌میرد» بوده است.

پیش‌بینی می‌شود نخستین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز