خبرگزاری کار ایران

محمدرضا گلزار با بلیت‌های 50 و صدهزارتومانی میهمانِ اهالی ساوه می‌شود/ محسن ابراهیم‌زاده رکورردار

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۱۶

برخی استان‌ها و شهرهای مختلف و دور افتاده در نیمه اول مردادماه میزبان تعدادای از خوانندگان موسیقی پاپ هستند. محمدرضا گلزار، محسن ابراهیم‌زاده، سامان جلیلی، رضا بهرام، فرزاد فرزین، حجت اشرف‌زاده، فرزاد فرخ، «هوروش‌باند»، «پازل‌باند» و ‌«چارتار» برخی از خوانندگان و گروه‌هایی هستند که در شهرهایی چون کرمانشاه، ساوه، کنگان،‌ مرودشت، بندرعباس، رشت، گرگان، ملایر، نیمور و میانه روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی از خوانندگان موسیقی پاپ و دیگر گونه‌ها در مردادماه امسال، علاوه بر برگزاری کنسرت‌های متعدد در پایتخت، میهمان شهرها و استان‌های دیگر نیز هستند و طی زمان‌های مشخص در سالن‌های از پیش تعیین شده روی صحنه می‌روند. در این میان بلیت کنسرت برخی از خوانندگان به طور کامل فروش رفته و برخی دیگر بنا به استقبال مخاطبان کنسرت‌های خود را تمدید کرده‌اند.

محسن ابراهیم‌زاده، حجت اشرف‌زاده، «هوروش‌باند»، مهدی احمد‌وند، محمدرضا گلزار، فرزاد فرخ، فرزاد فرزین، «ماکان‌بند»، گروه «چارتار» و رضا بهرام برخی از خوانندگانی هستند که طی روزها و هفته‌های آینده در استان‌هایی چون مرکزی، فارس، آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه، بوشهر، زنجان، گیلان، سمنان و هرمزگان روی صحنه می‌روند.

استان خوزستان، شهر اهواز

«هوروش‌باند»

گروه موسیقی «هوروش» به خوانندگی مهدی دارابی که کار تنظیم و ساخت آهنگ‌های آن را مهدی جهانی به عهده دارد، قرار است یکشنبه 6 مردادماه در سالن «هلال احمر» شهر اهواز روی صحنه برود. ساعات اجرای کنسرت «هوروش‌بند» در روز شنبه 18:00  و 21:00 است که بلیت‌های سانس دوم آن فروخته شده است. زمان اجرای این کنسرت ساعت 21:00 است و علاقمندان برای خرید بلیت فرصت دارند. قیمت بلیت‌های این کنسرت بنا به جایگاه صندلی‌های سالن از 75 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است.

استان زنجان، شهر زنجان

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند قرار است روز یکشنبه ششم مردادماه، طی دو سانس 18:30 و 21:30  در مجتمع گردشگری «دلنواز»  شهر زنجان روی صحنه برود. قیمت‌های بلیت این کنسرت از 70 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است. بلیت‌های این کنسرت به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان می‌‌توانند هرچه زودتر برای خرید اقدام کنند.

استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه

حجت اشرف‌زاده

حجت اشرف‌زاده که طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته نیز در تهران و دیگر شهرها به اجرای کنسرت پرداخته، قرار است روز یکشنبه 6 مردادماه طی یک سانس  در تالار «ملل»  شهر ارومیه روی صحنه برود. زمان برگزاری کنسرت اشرف‌زاده، ساعت 21:00 است و قیمت بلیت‌های آن از 60 هزارتومان تا 100 هزارتومان متغیر است. بلیت‌های این کنسرت به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

استان سمنان، شهر دامغان

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده روز دوشنبه 7 مردادماه راس ساعت 21:00 در سالن «ولایت» شهر دامغان روی صحنه می‌رود. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت 55 هزارتومان است که بر اساس موقعیت و جایگاه صندلی‌های سالن تا 105 هزارتومان افزایش می‌یابد. بلیت‌های این کنسرت به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

استان مرکزی، شهر ساوه

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده و خواننده موسیقی پاپ، قرار است روز دوشنبه 7 مردادماه میهمان هوادارانش در شهر ساوه باشد و راس ساعت 21:30 در سالن «تخت جمشید» به اجرای کنسرت بپردازد. بلیت‌های این کنسرت از 50 هزارتومان تا 100 هزارتومان متغیر است و  هنوز به صورت کامل فروخته نشده و علاقمندان می‌توانند هرچه زودتر برای خرید اقدام کنند.

استان مرکزی، شهر اراک

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده، روز سه‌شنبه 8 مردادماه راس ساعت21:30 در سالن پتروشیمی«مهاجران» شهر اراک میزبان علاقمندانش خواهد بود. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 55 هزارتومان تا 130 هزارتومان متغیر است و هنوز به طور کامل فروش نرفته است و علاقمندان می‌توانند برای خرید هرچه زودتر اقدام کنند.

استان هرمزگان، شهر بندرعباس

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ خواننده نوظهور موسیقی پاپ، قرار است روز دوشنبه 7 مردادماه، راس ساعت 22:00 در سالن «سالن شهید آوینی » شهر بندرعباس روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های کنسرت فرزاد فرخ از 60 هزار تومان تا 150 هزارتومان متغیر است و علاقمندان می‌توانند برای خرید هرچه زودتر اقدام کنند.

سامان جلیلی

سامان جلیلی یکی دیگر از خوانندگان موسیقی پاپ، روز چهارشنبه 9 مردادماه، میهمان اهالی بندرعباس است و راس ساعت 22:00 در سالن «شهید آوینی» این شهر به اجرای کنسرت خواهد پرداخت. بلیت‌های کنسرت سامان جلیلی به طور کامل فروش نرفته و مبالغ آن از 60 هزارتومان تا 150 هزارتومان متغیر است.

استان گیلان، ‌شهر رشت

رضا بهرام

رضا بهرام یکی‌دیگر از خوانندگان نوظهور موسیقی پاپ که کنسرت‌های اخیر او بنا به استقبال مخاطبان چند بار تمدید شده، قرار است روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 8 و 9 مردادماه طی سانس‌های 180:30 و 21:30 در تالار «مجلل» شهر رشت روی صحنه برود. قیمت حداقلی  بلیت‌های این کنسرت 30 هزارتومان است که تا 110 هزارتومان افزایش می‌یابد. بلیت تمامی‌سانس‌های این کنسرت فروخته شده و علاقمندان باید منتظر برنامه‌های بعدی او در شهر رشت باشند.

حجت اشرف‌زاده

حجت اشرف‌زاده، روز یکشنبه 13 مردادماه به رشت می‌رود و راس ساعت 21:00 در تالار «مجلل»  این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت 30 هزارتومان است و بر اساس جایگاه صندلی‌ها تا 110 هزارتومان افزایش می‌یابد. علاقمندان می‌توانند برای خرید اقدام کنند، زیرا بلیت‌ها به طور کامل فروخته نشده است.

استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه

«ماکان‌بند»

اعضای گروه موسیقی «ماکان بند»، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 8 و 9 مردادماه، میهمان مردم کرمانشاه خواهند بود و طی سانس‌های 18:30 و 21:30 در تالار «انتظار» کرمانشاه روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیت‌های این کنسرت طی هر دو روز از 50 هزارتومان تا 130 هزارتومان متغیر است. بلیت‌های کنسرت ماکان‌بند به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

استان گلستان، شهر گرگان

«هوروش‌باند»

اعضای گروه «هوروش» قرار است روز سه‌شنبه 8 مردادماه، طی سانس‌های 18:30 و 21:30 در تالار «فخرالدین اسعد گرگانی» شهر گرگان روی صحنه بروند. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت 65 هزارتومان است که بر اساس موقعیت صندلی‌ها تا 100 هزارتومان افزایش پیدا می‌کند. بلیت‌های این کنسرت نیز به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان برای خرید همچنان فرصت دارند.

استان کرمان، شهر کرمان

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ پس از کنسرت روز دوشنبه 7 مردادماه در  شهر بندرعباس به کرمان می‌رود و روز سه‌شنبه 8 مردادماه راس ساعت 20:30 در سالن «تلاش» این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 80 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

سامان جلیلی

سامان جلیلی، روز شنبه 12 مردادماه راس ساعت 20:30 در سالن «تلاش» کرمان به اجرای کنسرت می‌پردازد. قیمت بلیت‌های کنسرت جلیلی از 60 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است و علاقمندان می‌توانند هرچه زودتر برای خرید اقدام کنند.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، روز سه‌شنبه 15 مردادماه به شهر کرمان می‌رود و راس ساعت 20:15 در سالن «فجر» به اجرای کنسرت می‌پردازد. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت که هنوز به طور کامل فروش نرفته 50 هزارتومان است و بر اساس جایگاه و موقعیت صندلی‌ها تا 120 هزارتومان افزایش می‌یابد.

استان همدان، شهر ملایر

«پازل‌بند»

گروه موسیقی پاپ «پازل» با خوانندگی علی رهبری و آرین بهاری، روز سه‌شنبه 8 مردادماه به ملایر می‌روند و راس ساعت 21:00 در سالن سینما »فرهنگیان» این شهر به اجرای برنامه می‌پردازند. بلیت‌های این کنسرت نیز به طور کامل فروخته نشده و قیمت آن از 50 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است.

استان اصفهان، شهر اصفهان

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند پس از اجرای روز یکشنبه در شهر زنجان به اصفهان می‌رود تا روز چهارشنبه 9 مردادماه میزبان هوادارانش در این شهر باشد. این خواننده طی سانس‌های 18:00 و 21:00 در سالن « سیتی سنتر» روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های کنسرت احمدوند بنا به موقعیت صندلی‌ها از 50 هزارتومان تا 100 هزارتومان متغیر است.  بلیت‌های هر دوسانس این کنسرت به طور کامل فروخته شده و علاقمندان باید منتظر کنسرت‌های بعدی مهدی احمدوند باشند.

گروه «ایهام»

گروه موسیقی ایهام که در سال ۱۳۹۶ با همکاری زانیار خسروی و مازیار لشنی شکل گرفته، قرار است روز شنبه 12 مردادماه طی سانس‌های 18:00 و 21:00 در سالن «سیتی‌سنتر» شهر اصفهان روی صحنه برود. قیمت‌های بلیت این کنسرت نیز از 50‌ هزارتومان تا 100 هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید هنوز فرصت دارند.

گروه «چارتار»

اعضای گروه موسیقی «چارتار» با خوانندگی آرمان گرشاسبی، روز دوشنبه 14 مردادماه، طی سانس‌های 18:00 و 21:00 در سالن «« سیتی سنتر» به اجرای کنسرت می‌پردازند. قیمت حداقلی این کنسرت 50 هزارتومان است و تا 100 هزارتومان افزاش می‌یابد. بلیت‌های سانس اول این کنسرت به طور کامل فروخته نشده‌ و علاقمندان می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

استان مرکزی، شهرستان محلات، دهستان نیمور

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده، روز چهارشنبه 9 مردادماه به نیمور یکی از شهرهای توابع محلات می‌رود و راس ساعت 21:30 در سالن «انقلاب» به اجرای کنسرت می‌پردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 60 هزارتومان تا 130 هزارتومان متغیر است و علاقمندان می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

استان آذربایجان شرقی، شهر میانه

«پازل‌بند»

اعضای گروه «پازل» روز چهارشنبه 9 مردادماه به میانه می‌روند و راس ساعت 21:30 در سالن سینما «فرهنگ» این شهر به اجرای برنامه خواهند پرداخت. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت 50‌ هزارتومان است که تا 110 هزارتومان افزایش پیدا می‌کند. بلیت‌های این کنسرت هنوز به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان می‌توانند هرچه زودتر برای خرید اقدام کنند.

استان بوشهر، شهر بوشهر

رضا بهرام

رضا بهرام، روز یک‌شنبه و دوشنبه، 13 و 14 مردادماه، طی سانس‌های 20:30 و 22:30 در تالار «لیان» شهر بوشهر به اجرای کنسرت می‌پردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 50 هزارتومان تا 140 هزارتومان متغیر است. لازم به ذکر است بلیت‌های هر دو سانس روز یکشنبه به طور کامل فروخته شده و علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت‌های روز دوشنبه اقدام کنند.

استان بوشهر، شهر کنگان

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی که به تازگی در تهران کنسرت برگزار کرده، قرار است روز دوشنبه 14 مردادماه راس 22:00 در سالن «شهید نامداری» شهر کنگان روی صحنه برود. قیمت بلیت‌های این کنسرت که هنوز به طور کامل فروش نرفته از 70 هزارتومان تا 130 هزارتومان متغیر است.

استان بوشهر، بندر گناوه

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی پس از اجرای کنسرت در شهر کنگان، ‌روز سه‌شنبه 15 مردادماه، میهمان اهالی بندر گناوه خواهد بود و راس ساعت 20:30 در سالن «طاووس» این شهر به اجرای کنسرت می‌پردازد. قیمت بلیت‌های کنسرت طلیسچی از 70 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

استان فارس، شهر داراب

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده که در زمینه برگزاری کنسرت طی ماه‌های اخیر رکوردار محسوب می‌شود، روز یکشنبه 13 مردادماه، راس ساعت 21:00  در سالن «صدف» شهر داراب به اجرای برنامه می‌پردازد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 80 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است و علاقمندان می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

استان فارس، شهر مرودشت

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده روز دوشنبه 14 مردادماه میهمان اهالی مرودشت است و راس ساعت 21:00 در تالار «شیرین و فرهاد» این شهر به اجرای کنسرت می‌پردازد. بلیت‌های این کنسرت به طور کامل فروخته نشده و مبالغ آن از 70 هزارتومان تا 120 هزارتومان متغیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز