خبرگزاری کار ایران

سریالی درباره کودکانی که کارتن‌خواب شده‌اند/ ۸ کودک نقش‌های اصلی را برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۰۴۸

یکی از تولیدات سیما فیلم در سال جاری به موضوع کودکان کارتن‌خواب می‌پردازد که قرار است با رگه‌های طنز مشکلات بچه‌های خیابان را روایت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سریال «کارتن‌خواب» به تهیه‌کنندگی داریوش باباییان و نویسندگی کیانوش اسلامی یکی از تولیدات سیما فیلم بوده که قرار است برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شود.

«کارتن‌خواب» مجموعه‌ای اجتماعی بوده که قرار است با رگه‌هایی طنز در دو فصل سیزده قسمتی به موضوع تکدی‌گری و مسائل مربوط به کودکان خیابانی بپردازد.

در حقیقت این سریال که ژانر اجتماعی-طنز دارد، قرار است روایت‌گر معضلات کارتون خواب‌ها و کودکان کار باشد.

در خلاصه داستان این اثر که ۸ کودک نقش‌های اصلی آن را برعهده دارند، آمده است: «کارتن‌خواب»، به جمع‌آوری و آموزش برخی نکات به کودکانی می‌پردازد که به دلیل دوری از خانواده مشکلات بسیاری برایشان بوجود آمده است.

داریوش باباییان (تهیه‌کننده) درباره آخرین وضعیت مجموعه کارتن‌خواب به خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر فیلمنامه این اثر بازنویسی و به نوعی قطعی شده است. در واقع ما منتظر بستن قرارداد هستیم تا کار را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز کارگردان و بازیگران این مجموعه مشخص نشده، درباره داستان آن توضیح داد: موضوع فیلم اجتماعی بوده و در رابطه با بچه‌های خیابان است.

باباییان ادامه داد: در حقیقت «کارتن‌خواب» به اتفاقاتی که سر چهارراه‌ها می‌افتد می‌پردازد چراکه بعضا شاهد آدم‌هایی هستیم که بلاهای بسیاری را بر سر یک طفل، کودک و نوجوان به وجود می‌آورند. کودکانی که شب‌ها در جاهای نامتعارفی می‌خوابند و به اصطلاح رایج برایشان کارتن‌خوابی اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز