خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره دوره سوم جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران معرفی و اساسنامه اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۷۱

انتخابات هیات مدیره دوره سوم جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران با حضور اکثریت اعضاء جامعه برگزار و اساسنامه آن نیز بازنگری شد.

به گزارش ایلنا، مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران در روز ۳۰/۰۳/۱۳۹۸ ، پنجشنبه برگزار شد. انتخابات هیئت مدیره و بازرسان جامعه برگـزار شد و بر اسـاس این انتخابات حسن تقی زاده انصاری، ابراهیم پور فرج، تقی حسین زاده، مجتبی خزایی، میر نیما قاضی، اباذر افشار، فریبرز انصافی بعنوان اعضای اصلی هیات مدیره و بابک شاینده، امیدعلی دریجانی بعنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و سید مهدی حسینی به‌عنوان بازرس اصلی و مصطفی محمودی بعنوان بازرس علی البدل جامعه انتخاب شدند.

سپس در نشست هیئت مدیره حسن تقی‌زاده انصاری، سمت رئیس هیئت مدیره و ابراهیم پور فرج، نایب رئیس هیئت مدیره و تقی حسین‌زاده، دبیر و آقای اباذر افشار سمت عضو هیئت مدیره و خزانه دار، میر نیما قاضی، مجتبی خزائی، فریبرز انصافی به سمت اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

حسین زاده (دبیر جامعه) در خصوص اصلاح اساسنامه جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست تیترهایی از اساسنامه جامعه نیز بازنگری شد و مفادی از اساسنامه جامعه اصلاح شد.

یادآور می‌شود، جامعه گردشگری الکترونیکی ایران در سال ۸۷ با تشکیل ۶ کارگروه تخصصی، راه اندازی شد و هم اکنون دارای ۸ کارگروه اعم از کارگروه توسعه فناوری اینترنتی، کارگروه سامانه‌های آنلاین داخلی، کارگروه سامانه‌های آنلاین خارجی، کارگروه خدمات الکترونیکی ویزا، کارگروه ارز دیجیتال، کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات دیجیتال، کارگروه استارت آپ‌های نوپای گردشگری، کارگروه خدمات الکترونیکی طبیعت‌گردی است.

در ابتدای تأسیس این جامعه با توجه به سیاست‌های کلان کشور مندرج در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، طرح‌های توسعه‌ای کشور و همچنین جهت‌گیری دولت در خصوص توسعه صنعت گردشگری و ضرورت بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در این حوزه با هدف ارائه استاندارد‌های فنی و تخصصی، تهیه آیین‌نامه و دستورالعمل‌های لازم در حوزه گردشگری الکترونیکی و نظارت‌های فنی بر فعالیت‌های تمامی مراکز خدمات گردشگری الکترونیک آغاز به کار کرد و با گسترش و استفاده از فناوری‌های جدید درحوزه ICT و مناسبت‌هایی که صنعت گردشگری از پیوند با الکترونیک و حوزهICT  می‌تواند از آن بهره‌مند شود. امروزه تشکل تخصصی در حمایت از حقوق فعالان کسب و کارهای نوین گردشگری دارای اختیارات کافی و توافق نامه‌هایی با سازمان‌های مرتبط است که در راستای سیاست‌های سازمان بخشی از اقدامات اجرایی سازمان متولی به جامعه واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز