خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:

برندسازی، برای موزه‌ها مزیت رقابتی ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۰۹۰

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: آثار منحصر به فرد موزه‌های تخصصی مانند موزه رضا عباسی در حوزه آثار خوشنویسی و نگارگری می‌توانند برند موزه‌های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران) در بازدید خود از موزه رضا عباسی با تاکید بر این‌که برندسازی برای موزه‌های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، گفت: با تعریف یک برند مناسب برای موزه‌ها می‌توان چشم‌انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد.

او به پویش شهروندی «تهران، موزه‌ای به وسعت یک شهر» که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: از نظر اساتید و افراد صاحب نظر در حوزه‌های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه‌ها می‌تواند استفاده شود.

وی از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشد.

جانفشان در پایان از برنامه‌‌های حمایتی این موزه در زمینه‌ی مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای افراد دارای معلولیت جسمی و برگزاری مراسم‌های تخصصی ویژه این شهروندان نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز