خبرگزاری کار ایران

صالحی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد؛

آغاز به‌کار مجتمع حل اختلاف هنر و رسانه تا دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۴۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد مجتمع حل اختلاف هنر و رسانه کمک می‌کند تا دعاوی حقیقی یا حقوقی که علیه اصحاب هنر و رسانه شکل می‌گیرد، در فضایی با تفاهم بهتر جریان پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه امرز هیات دولت درمورد تشکیل شورای حل اختلاف فرهنگ و هنر گفت: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه مشکلاتی را داشتند و برخی دعاوی علیه آنها از سوی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مطرح می‌شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در محاکم عادی که این موضوعات مطرح می‌شد، به شکل روشنی رویه‌ها برای محاکم یا رسانه‌ها مشخص نبود.

وی اظهار داشت: با موافقت قوه قضائیه، شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه در حال شکل‌گیری است. مکان و قضات و مجموعه‌هایی که می‌خواهند حضور پیدا کنند و همچنین افرادی که به عنوان کارشناسان فرهنگ و رسانه باید در این مجتمع حضور پیدا کنند، معرفی شدند. مراحل کار تقریباً رو به پایان است.

این عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: این مسیر کمک می‌کند تا دعاوی حقیقی یا حقوقی که علیه اصحاب هنر و رسانه شکل می‌گیرد، در فضایی با تفاهم بهتر جریان پیدا کند. امیدواریم حداکثر تا دو ماه آینده شاهد آغاز به کار مجتمع حل اختلاف هنر و رسانه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز