خبرگزاری کار ایران

«میراث ماندگار» شبکه چهار در سالروز آزادی خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۰۷

شبکه چهار سیما همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش ویژه برنامه«میراث ماندگار» این مناسبت را پاس می‌دارد.

به گزارش ایلنا، «میراث ماندگار» به تهیه‌کنندگی فرج آلادین، برای پاسداشت این روز ماندگار به سراغ چهره‌های فرهنگی، هنری و نظامی رفته است و با آنها در خصوص آزادسازی خرمشهر به گفتگو پرداخته است.

به گفته فرج آلادین تهیه‌کننده برنامه، در «میراث ماندگار» با سردار یوسف مولایی و سردار مسجدی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس درخصوص حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفتگو شده است.

همچنین در بخش دیگری از برنامه با محمد گلریز (خواننده)، کورورش زارعی (بازیگر)، محمود یوسفی (شاعر) مصطفی جعفری (شاعر)، ابراهیم نوروزی‌فر (فعال فرهنگی)، نغمه مستشار نظامی(شاعر) و خسرو عباسی (نویسنده) گفتگو شده است.

مجری این برنامه فاطمه اشکوریان تصاویری از آزاد سازی خرمشهر و عکس‌هایی خاطره انگیزی به میهمانان نشان می‌دهد و حس و حال آنها را با دیدن این تصاویر جویا می‌شود.

کارگردانی «میراث ماندگار» به عهده سعید چهرگانی بوده و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسنده و کارشناس فرج آلادین، تصویربرداران امید فولادوند ، حسین غلامی، مدیر تولید حسین بهزادی فر اشاره کرد.

«میراث ماندگار» محصول گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و روز جمعه ۳ خرداد ماه ساعت ۱۳:۴۵ از شبکه چهار پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز