خبرگزاری کار ایران

رودررو با اصغر فرهادی

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۱۸

چاپ سوم کتاب «رودرو با اصغر فرهادی»، که حاصل گفت‌وگوهای اسماعیل میهن‌دوست با اصغر فرهادی‌ست، توسط انتشارات چترنگ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چاپ سوم کتاب «رودرو با اصغر فرهادی»، که حاصل گفت‌وگوهای اسماعیل میهن‌دوست با اصغر فرهادی‌ست، توسط انتشارات چترنگ منتشر شد. پیشتر، چاپ نخست این اثر، توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان، چاپ دوم آن توسط انتشارات رونق منتشر شده بود.

چاپ حاضر این اثر، علاوه بر دربرگیری گفت‌وگوهای پیشین اسماعیل میهن‌دوست (منتقد سینما، مستندساز و نویسنده) با اصغر فرهادی، گفت‌وگو با وی در رابطه با فیلم فروشنده را نیز دربردارد که همراه با یک مقدمه از مهرزاد دانش نیز هست.

این مجموعه دامنه گسترده‌ای از مخاطبان را با هر پیش‌زمینه و سواد تئوریکی، دربرمی‌گیرد. کتاب «رودررو با اصغر فرهادی» این امکان را فراهم کرده است که مخاطب برای هر کدام از فیلم‌های فرهادی، در جواب پرسش چرایی ساخت هر اثر، پاسخی جالب و متفاوت دریافت کند.

در ‌این کتاب، تا جایی که فرهادی این اجازه را به ما ‌می‌دهد، به پشت صحنه سرک می‌کشیم.‌ گاهی پرسش‌هایی ساده و سرراست به دنیایی از پیچیدگی در گذشته، حال و آینده فرد می‌رسد؛ مثل اینکه در فیلم جدایی نادر از سیمین، آیا ترمه با ‌پدرش می‌ماند یا با مادرش به خارج از ایران می‌رود؟ پاسخ‌ این پرسش‌ها نامکشوف‌اند و البته در همین گفت‌وگوها، گوشه‌ای از رازهای فیلم‌ها را فاش می‌کند. هنوز، به وضوح ردپای الی در ساحل هست! هنوز ترمه نیز روبه‌روی میز قاضی ایستاده ‌است و هنوزهای بسیاری که، مخاطب می‌تواند بخشی از پاسخ‌هایش را در این گفت‌وگوها بیابد.

رودررو با اصغر فرهادی را انتشارات چترنگ در ۴۹۶ صفحه، در قطع رقعی و جلد شومیز با قیمت ۶۲ هزار تومان منتشر و روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز