خبرگزاری کار ایران

گروه «رستاک» عواید کنسرت خود را به سیل‌زدگان اختصاص می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۲۵۳

اعضای گروه موسیقی «رستاک» تصمیم دارند تمام عواید کنسرت خود را به سیل‌زدگان اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا، اعضای گروه موسیقی «رستاک» تصمیم دارند تمام عواید کنسرت خود را به سیل‌زدگان اختصاص دهند.

گروه «رستاک» در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه 1398 در سالن شماره یک سینما «بهمن» شهر سنندج طی دوسانس کنسرت برگزار خواهند کرد و از علاقمندان خواسته‌اند تا در این کنسرت حضور پیدا کنند.

اعضای گروه «رستاک» با ارائه متنی از مردم خواسته‌اند تا در این امر خیر شرکت کنند. بخشی از متن گروه «رستاک» به شرح ذیل است:

«این روزها زنان و مردان ایران زمین، هر یک سدی شده‌اند در برابر غم سیلاب‌زدگان، و با تکه تکه کردن این اندوه دهشتناک، هر عزیزی در تکاپوی آن است که تکه‌ای از این درد را از جان غم زده مصیبت دیده‌ای بزداید و به فراخور و وسعت توان و توشه خود، مرهمی بر این زخم نابهنگام برآمده، برنهد. برهمین اساس، گروه موسیقی «رستاک» نیز هم داستان با مردمان فهیم این خاک و دیار، بر آن شده است که با برداشتن قدمی هر چند کوچک و ناچیز نقشی در این جلوه‌گری عشق و ایثار و مهربانی ایفا نماید و از طریق نغمات موسیقی و نفحات همدلی، بر دلهای اندوهناک عزیزانی که جان و کاشانه‌شان بی سامان شده، مرهمی نهند. امید است که با اختصاص تمام عواید برگزاری این اجراها به هم وطنان سیل زده، ذره ای در کاستن آلام ایشان اثرگذار بوده باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز