خبرگزاری کار ایران

تگزاس 2 جایگزین رحمان 1400 شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۲۰

فیلم سینمایی تگزاس 2 به جای رحمان 1400 از 28 فروردین اکران می‌‌شود.

محمدرضا صابری (دبیر انجمن سینماداران و سخنگوی موقت شورای صنفی نمایش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز این شورا گفت: اولین جلسه شورای صنفی نمایش در وزارت ارشاد و سازمان سینمایی برگزار شد و باتوجه به اتفاقات پیش آمده برای فیلم رحمان ا1400 درباره وضعیت اکران تصمیم‌گیری شد.

وی ادامه داد: در این جلسه دو فیلم پالتوشتری و تگزاس 2 برای اکران به سرگروهی سینما ایران به عنوان جایگزین رحمان 1400 مطرح بود که سرانجام فیلم تگزاس 2 برای اکران انتخاب شد و این فیلم از 28 فروردین به نمایش درمی‌آمد اما نمایش آن همراه با شروطی است.

صابری افزود: با توجه به شرایط عمومی کشور و اینکه 20 استان درگیر سیل هستند، با هدف حمایت از اکران فیلم‌های نوروزی تمامی فیلم‌ها تا 18 اردیبهشت بدون محاسبه کف فروش اکرانشان ادامه دارد همچنین پردیس‌های سینمایی بالای هفت سالن به شرطی می‌توانند فیلم تگزاس 2 را اکران کنند که شش فیلم دیگر هر کدام یک سالن به صورت کامل در این پردیس‌ها را در اختیار داشته باشند و سینماهایی که تک‌سالن هستند باید تا 18 اردیبهشت فیلم‌ها را نمایش بدهند و بعد از آن اکران فیلم بلامانع است.

صابری افزود: جلسه بعدی شورا 8 اردیبهشت 98 برگزار می‌شود و در شورای صنفی نمایش یک سینمادار یک تهیه‌کننده و یک کارگردان به عنوان ناظر بر مساله اکران نظارت می‌کنند همچنین انتخابات اولین جلسه شورا در هشت اردیبهشت برگزار می‌شود و دبیر و سخنگو در این جلسه تعیین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز