خبرگزاری کار ایران

یک موزیکال پلیسی برای کودکان/ چه کسی عروسک‌ها را دزدید؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۶۶۵

علی قنادیان‌پور از اجرای نمایش موزیکال «دزد شادی» برای کودکان در اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «دزد شادی» به نویسندگی سمانه استین فشان و کارگردانی علی قنادیان‌پور با بازی جمعی از کودکان و محتوایی پلیسی و ماجراجویانه اردیبهشت امسال روی صحنه می‌رود.

قنادیان درباره قصه این نمایش کودک، به ایلنا گفت: دزد شادی ماجرای شهری است که در آن تعدادی عروسک دزدیده می‌شوند و یک کارگاه و دستیارش تلاش می‌کنند تا دزد عروسک‌ها را پیدا کنند.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه تاکنون تئاتر پلیسی ماجراجویانه برای کودکان نداشته‌ایم، ادامه داد: «دزد شادی» اولین تئاتر کودک در ژانر پلیسی است که بازیگرانش هم کودکان هستند. ضمن اینکه اولین تئاتر کودکانه‌ای محسوب می‌شود که قرار است سریالی باشد و قسمت دومش هم ساخته شود.

قنادیان یادآور شد: در «دزد شادی» به کودکان آموزش داده می‌شود که گول هر آدمی را نخورند و درس‌شان را در کنار بازی کردن بخوانند چون درس خواندن است که باعث می‌شود به جای مهم و بالایی برسند.

حامد شایسته، شیدا باباتبار، ستایش شانه ئی، امیر ارشام منتظری، مشکات فرجام، محسن بشیر، محمد بشیر، ایلیا یوسف‌نژاد، محمد هادی قدیمی و زهرا جعفری بازیگران «دزد شادی» هستند و دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد رحیمی و ناصر جعفری، دستیار اول کارگردان: مصطفی شویکلو.

کار کودک و موزیکال «دزد شادی» به نویسندگی سمانه استین فشان و کارگردانی علی قنادیان‌پور اردیبهشت امسال در سالن قدس شهرک غرب روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز