خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری کمک‌های «شبکه مروجان کتابخوانی» به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۰۶۵

مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور شبکه مروجان کتابخوانی برای جمع‌آوری کمک‌های فرهنگی به سیل زدگان در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور شبکه مروجان کتابخوانی برای جمع‌آوری کمک‌های فرهنگی به سیل زدگان در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. 

 ابراهیم حیدری با اشاره به جمع‌آوری اقلام فرهنگی برای کمک به سیل‌زدگان گفت: شبکه مروجان کتابخوانی که یک نهاد مردمی است و بیش از ۱۰۰۰ گروه و فعال فرهنگی در آن مشارکت دارند و در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، اقلام فرهنگی را برای سیل‌زدگان جمع‌آوری خواهند کرد.

حیدری ادامه داد: با این برنامه‌ریزی افرادی که قصد کمک فرهنگی به سیل‌زدگان را دارند، می‌توانند در نمایشگاه کتاب تهران نسبت به این کار اقدام کنند.

مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره برنامه‌های این دفتر در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه‌ای برای «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در نظر گرفته شده است که معرفی برنامه‌های خود می‌پردازند.

این عضو شوای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین افزود: یک روز از نمایشگاه به شهر یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران اختصاص دارد تا به معرفی برنامه‌های خود بپردازند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز