خبرگزاری کار ایران

با همکاری موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود؛

نشست‌های تخصصی حوزه کتاب به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۲۲

هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت مرتضی آوینی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست‌های تخصصی حوزه کتاب به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری موسسه خانه کتاب در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

نشست تخصصی بررسی «شعر طنز بعد از انقلاب» سه‌شنبه (۲۰ فروردین ماه) با حضور یوسفعلی میرشکاک، مرتضی امیری اسفندقه، ناصر فیض و اکبر کتابدار در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

همچنین، رضا ساکی و اسماعیل امینی چهارشنبه(۲۱ فروردین ماه) ساعت ۱۷ به بررسی «مطبوعات طنز بعد از انقلاب» در سرای اهل قلم می‌پردازند.

«داستان طنز بعد از انقلاب با نگاه به سه گانه کتاب های طنز مهرداد صدقی»، شنبه (۲۴ فروردین ماه) با حضور علی زراندوز، رضا ساکی، مهدی فرج اللهی و مهرداد صدقی بررسی می شود.

«نقد آثار ترجمه شده از فارسی به زبان مقصد در سه سال اخیر» از دیگر نشست‌هایی است که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی یک شنبه (۲۵ فروردین ماه) ساعت ۱۷ در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. در این نشست محمد کریمی بهبهانی حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ و  سرای کتاب واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، پلاک ۱۰۸۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز