خبرگزاری کار ایران

حمایت از هنرمندان سیل‌زده استان لرستان در دستور کار صندوق اعتباری هنر

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۳۰

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از اعلام حمایت صندوق اعتباری هنر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مناطق سیل‌زده استان لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین سیدزاده (مدیرعامل صندوق اعتباری هنر) در گفتگو با حجت الاسلام و‌المسلمین حمیدرضا حنان (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان) ضمن ابراز هم دردی با سیل زدگان این استان، حمایت این صندوق از هنرمندان مناطق سیل زده را اعلام نمود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند خواهد بود و باتوجه به امکانات صندوق در راستای تأمین خسارات عمل خواهد نمود.

سیدزاده افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته متأسفانه بیش از 200 فعال فرهنگی و هنری در شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر، دلفان، کوهدشت، معمولان، دورود و ... از این حادثه متحمل خسارات فراوان شده‌اند. سعی ما براین است از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و نماینده صندوق در این استان (فرید رحمتی) هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران آسیب دیده از این حادثه را شناسایی و به صورت همه‌جانبه حمایت نمائیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن تقدیر از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: این اداره کل حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر  و رسانه را از مهمترین وظایف خود می‌داند و در این راستا تمام تلاش و پیگیری های لازم را صورت خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز