خبرگزاری کار ایران

افتتاح هتل سارینای مشهد، ستاره‌ای دیگر در آسمانِ پُرستاره!

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۲۶

شهر مقدس مشهد، نخستین مقصدی است که در سفرهای داخلی به خاطر هر گردشگری می‌رسد. این شهر به برکت حرم امام مهربانی‌ها، امام رضا(ع)، هرساله میزبان مسافران زیادی است. تعداد مسافرانی که به قصد زیارت حرم امام رضا و البته لذت بردن از مراکز تفریحی خاص مشهد به این شهر سفر می‌کنند، هرسال و هرسال رو به فزونی است. این حجم بالای مسافر، صدالبته نیاز به تعداد زیادی اقامتگاه هم دارد! همین مسئله باعث شده که هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در مشهد شروع به کار کنند، از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت گرفته تا مهمانسراهای ارزان‌قیمت.

تعدّد، همیشه انتخاب را سخت می‌کند! چگونه تصمیم بگیریم در سفرمان به مشهد، کدام اقامتگاه را برای ماندن انتخاب کنیم؟ مِلاکمان برای انتخاب اقامتگاه در سفر چیست؟ آیا ارزانی و مناسب بودنِ قیمتِ محل اقامت برایمان مهم است یا کیفیت اتاق‌ها؟ آیا می‌خواهیم هتلمان در نزدیکیِ حرم امام رضا باشد یا برایمان فرقی ندارد؟ رفتار پرسنل هتل و اعتمادی که می‌توان به آن مجموعه کرد مدّنظرمان است یا صرفاً امکانات اولیه برایمان کافی‌ است؟

این سؤالاتی‌ است که هرکدام از ما قبل از سفر باید خوب در موردشان فکر کنیم و آگاهانه تصمیم بگیریم. اقامتگاه از جمله چیزهایی‌ است که بر روی سفر تأثیری مستقیم دارد! انتخاب یک اقامتگاه بد، می‌تواند تمام سفر را تبدیل به خاطره‌ای بد کند! پس باید درباره‌ی اقامتگاهی که می‌خواهیم در آن بمانیم، خوب تحقیق کرده و بهترین را گزینه را انتخاب کنیم!

افتتاح هتل سارینای مشهد، ستاره‌ای دیگر در آسمانِ پُرستاره!

در میان این همه هتل، با درجه‌های مختلف و تفاوت‌های جزئی، انتخاب بهترین گزینه از دشوارترین کارهاست! پیشنهاد من به شما اعتماد به سابقه است! در بازار سرشار از رقابتِ گردشگری، قطعاً یکی از شروطِ ماندگاری، کیفیت بالاست! هر هتلی خدمات رفاهی با کیفیت بالا ارائه کند، کم‌کم از رقیبان خود سرآمد شده و ماندگار می‌شود. پس سابقه مهم‌ترین معیار انتخاب در میان تعداد زیاد هتل‌هاست! اما هتلی که قصد دارم به شما معرفی کنم، سابقه‌ا‌ی طولانی ندارد!

افتتاح هتل سارینای مشهد، ستاره‌ای دیگر در آسمانِ پُرستاره!

«هتل سارینای مشهد»، هتلی تازه‌ تأسیس است که به هولدینگی با سابقه تکیه دارد! هتل سارینا، یک هتل چهار ستاره‌ی تاپ است که تازه شروع به کار کرده و معیارهایی دارد که هرکسی را با هر سلیقه‌ای راضی نگه می‌دارد! این هتل تحت حمایت هولدینگ سرمایه‌گذاری ـ گردشگری تک ستاره و با هدف متمایز بودن از تمام رقبا، در شهر مشهد مقدس شروع به کار کرده است.

هتل سارینا با مجموع 211 واحد، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به گردشگران و زائرانِ حرمِ امام رئوف است؛ این هتل 12 اتاق سینگل، 143 اتاق دبل، 24 اتاق تریپل، 12 سوئیت، 12 سوئیت یک خواب و 1 سوئیت دو خواب دارد. هتل سارینا در راستای حمایت از حقوق معلولین و جانبازان عزیز، 6 واحد توین (واحد ویژه‌ی معلولین) هم طراحی کرده که این عزیزان هم بتوانند به آسانی از سفرشان به شهر امام رضا بهره ببرند و آسوده باشند.

طراحی شیک و مدرنِ فضای کلی هتل با امکانات نوی اتاق‌ها هم‌خوانی دارد. این هتل به یک لابی و رستورانی شیک مجهز است که فضای آن‌ها هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند!

فاصله‌ی هتل سارینا تا حرم مطهر امام رضا بسیار کم است؛ این هتل در خیابان جهاد پنجم مشهد قرار دارد و فاصله‌اش تا حرم، با اتومبیل، 7 دقیقه بیشتر نیست! اگر زائری بخواهد خیابان‌های مشهد را تا حرم قدم بزند، حدود نیم ساعت از هتل سارینا تا حرم در راه است.

این هتلِ چهار ستاره‌ی تاپ یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم است که به تازگی افتتاح شده و آماده‌ی پذیرایی از زائران گرامی است.

برای به دست آوردن اطلاعات تکمیلی و رزرو این هتل، می‌توانید به سایت کی سفر مراجعه کنید؛ سامانه‌ی فروش آنلاین تور و بلیط لحظه آخری کی سفر، احاطه‌ی گسترده‌ای بر تورها و بلیط‌ها دارد و اطلاعات تکمیلی هتل‌های مهم را در اختیار شما قرار می‌دهد. در سایت کی سفر می‌توانید اطلاعات مفید دیگری درباره‌ی گردشگری به دست آورید و اطلاعات تکمیلی رزرو تورهایی چون تور خارجی ، تور داخلی و تور لحظه آخری را مشاهده کنید.

با تحقیق، مطمئن و خوب سفر کنید؛ با انتخاب هتل سارینا، مشهد را جور دیگری تجربه کنید، مطمئن باشید یکی از بهترین انتخاب‌ها پیش روی شماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز