خبرگزاری کار ایران

نمایش جوادیه تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۲۱

نمایش «جوادیه» تا ۲۴ اسفند در تماشاخانه سپند تمدید شد.

به گزارش ایلنا، نمایش «جوادیه» به کارگردانی رامین معصومیان و بر اساس متنی از کهبد تاراج تا ۲۴ اسفند در تماشاخانه سپند به اجرای خود ادامه خواهد داد.

این اثر نمایشی روایت چهار جوان در دهه شصت محله جوادیه است که فرهاد مهرخیرانی، ناهید محمودی، حمیدرضا کمالپور و عقیل بهرامی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش «جوادیه» عبارتند از:

نویسنده: کهبد تاراج، دراماتورژ: مریم یاسین‌زاده، کارگردان: رامین معصومیان، مشاور کارگردان: حمیدرضا کشوردوست، مشاور رسانه: صادق سیادت، دستیار کارگردان: گلاره روستایی، مدیر تولید: سعید زارع محمدی، مدیر صحنه: عرفان راشد، طراح صحنه و لباس: مرجان سعدالدین، ساخت دکور: حمیدرضا کشوردوست، مرجان سعدالدین، چهره‌پرداز: سپهر بهرامیان، ساخت تیزر: خشایار نصیر، ساخت دکور: حمیدرضا کشوردوست، مرجان سعدالدین، طراح نور: امیر ترحمی، نورپرداز: علیرضا ترحمی، صدا: مجتبی حسنی، پوستر و بروشور: علی دولت‌آبادی، عکاس: علی دولت‌آبادی، چهره‌پرداز: فاطمه علی‌پناهی.

نمایش «جوادیه» تا ۲۴ اسفند هر شب ساعت ۱۸.۴۵ دقیقه در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال یا به تماشاخانه سپند به نشانی خیابان کریمخان، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز