خبرگزاری کار ایران

حبیب احمدزاده نوشت:

برخی از ترس چهار تا فالوور خارج‌نشین، دفاع از مرز را گناهی بزرگ می‌شمارند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۸۲

حبیب احمدزاده معتقد است که نباید از ترس تعدادی فالور خارج‌نشین یا گلایه از عملکرد دولت از عهدمان برای دفاع از مرزهای کشور کوتاه بیاییم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب احمدزاده، نویسنده و فیلمساز، با انتشار یادداشتی به مناسبت شهادت گروهی از مرزبانان سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان بر لزوم حمایت همه گروه‌های مرجع از سینماگران تا ورزشکاران تاکید کرد:

متن یادداشت حبیب احمدزاده به شرح زیر است:

گریه می‌جوشد شب و روز از دلم

تا مپنداری زیادت غافلم

یادم هست روزی که شهید طاهری در مقابله با داعش در سوریه شهید شد دوست هنرمندی برایم نوشت که ما چه کار به سوریه داریم ما باید به فکر مرزهای کشورمان باشیم.

او هرگز معنی (پیشگیری بهتر از درمان است) را تحت تأثیر تبلیغات دشمنان نمی‌فهمید.

امروز هم حتماً برای شهادت مرزبانان غیورمان بهانه دیگری برای خود می‌تراشد، مثلاً چرا باید مرزبان از اصفهان بفرستند؟ با این عقب‌نشینی‌های ذهنی کم‌کم از ترس چهار تا فالوور خارج‌نشین یا جعلی، دفاع و نگاهبانی از مرز را نیز گناهی بزرگ خواهیم شمرد.

عزیزان برای من و بسیاری دیگر  اینجا ایران است مهد شیران. کشور ملاصالح قاری و بیست و سه نفر، دریاقلی بزرگوار، شهید طاهری، بچه‌های اول جنگ خرمشهر، رییسعلی‌ها و ... اگر گله‌مندی هم داریم هرگز حقانیت گله‌مندی‌مان به پای امثال ملاصالح نخواهد رسید، اویی که در تمام شدائد روزگار جز خدا در تمام مسیر رنج‌ها چیزی ندید اگر از دولتمردان ناراحتیم، رییسعلی هم می‌توانست به بهانه سستی دولت قاجار از دفاع از مرزهای جنوب کشور سرپیچی کند ...... کسی که ادعای کشور دوستی دارد به مثابه اینان هرگز نخواهد گذاشت تا بن سلمان آدمخوار با ارتش تروریست‌هایش از مریم خانم رجوی و جیش الحمار برای آینده  زندگی بچه‌هایمان  تصمیم بگیرد. ما تا پای جان بر عهدمان با کشور، سنت‌ها و ملت‌مان هستیم، بقیه نیز خود دانند و وجدانشان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز