خبرگزاری کار ایران

تقدیر از پیشکسوت تئاتر ایلام در «سنگلج»

کد خبر : ۷۲۸۱۹۳

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به پاس سال‌ها تلاش و فعالیت موثر علی باسره از پیشکسوتان و چهره‌های تئاتر دفاع مقدس ایلام در تماشاخانه «سنگلج» از این هنرمند با سابقه تئاتر تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، شامگاه پنجشنبه ۲۵ بهمن در پایان اجرای نمایش «رسم عاشقی آب‌ها» نوشته مازیار رفعتی و کارگردانی محمد اسماعیل بیگی شرکت کننده از شهر ایلام در بخش مسابقه تئاتر ایران۲ از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند، سعید اسدی، پریسا مقتدی و عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، از علی باسره هنرمند پیشکسوت تئاتر ایلام و چهره تاثیرگذار تئاتر دفاع مقدس تقدیر شد.

در این مراسم سعید اسدی به نمایندگی از دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سال‌ها فعالیت ارزشمند علی باسره در حوزه‌های مختلف فیلم سازی و تئاتر یاد کرد و علی باسره را یکی از پیشکسوتان نه تنها تئاتر ایلام بلکه تئاتر ایران خواند که قدردانی و پاسداشت از هنرمندانی چون ایشان را وظیفه ی همه دانست.

نمایش «رسم عاشقی آب‌ها» در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت که مسئولین و هنرمندانی چون شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، مسعود دلخواه، صدرالدین زاهد، مهدی سقائیان، بهرام ابراهیمی، علی عابدی، مهدی حاجیان و محمدرضا الوند به تماشای این نمایش نشستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز