خبرگزاری کار ایران

حضور ۲۰ کشور آسیایی و اروپایی در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر/ مسابقه زنده طراحی لباس

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۱۲۲

بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در منطقه آزاد چابهار، میزبان بیست کشور از قاره آسیا و اروپا است. همچنین در بخش استان‌ها می‌توان به نظاره مسابقه زنده طراحی لباس نشست.

به گزارش ایلنا، بیست نماینده از کشورهای آسیایی و اروپایی در غرفه‌های اختصاص یافته در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر محصولات خود را در زمینه مد و لباس اسلامی عرضه می‌کنند.

کشورهایی از تونس، سنگاپور، کانادا، چین، قزاقزستان، قرقیزستان، روسیه، ایتالیا، سوریه، عمان، فرانسه، آذربایجان، ارمنستان، عراق، پاکستان، هند، افغانستان، ترکیه، اسپانیا، اندونزی در بخش بین الملل هشتمین جشنواره مد ولباس فجر حضور دارند.

برای شرکت در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر کشورهای تونس ۲ غرفه، قزاقستان ۲غرفه، ایتالیا ۳غرفه، فرانسه ۴غرفه، عمان۳ غرفه، آذربایجان ۲غرفه، پاکستان۲غرفه و سایر کشورها یک غرفه درخواست کرده بودند که به آنها اختصاص خواهد یافت.

همچنین، مجتبی حیدری (مدیر امور استان‌ها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور) از اجرای مسابقه زنده «ایده تا اجرا» خبر داد و گفت: این بخش ویژه بخش استان‌هاست و همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در سالن بهارستان مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در سه بخش لباس اجتماع بانوان، بالاپوش مردانه، محصولات عفاف و حجاب در سالن بهارستان مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

حیدری اظهار داشت: تاریخ برگزرای مسابقات زنده از ایده تا اجرا در بخش استانها به شرح ذیل است:

اجتماع بانوان: بعد از ظهر۲۶ الی ۲۸ بهمن ماه

بالاپوش مردانه: بعدازظهر ۲۸ الی ۲۹ بهمن ماه

مسابقه محصولات عفاف و حجاب:  ۳۰ بهمن ماه (یک روزه)

بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر ۲۵ الی ۲۸بهمن ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود. همچنین در تهران هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با شعار "خوشا مکران و نقش بی مثالش" از ۲۶ بهمن تا ۲ اسفنده ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز