خبرگزاری کار ایران

سه اثر نویسنده دست‌نوشته‌های یک نگهبان ساختمان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۰۵

هم‌زمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی طی مراسمی با عنوان جشن خاطره‌گویی انقلاب در خانه فرهنگ شهرداری تربت جام از سه اثر «فرهاد ساربانی» نویسنده جوان تربت جامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسمی که با همت خانه فرهنگ شهرداری تربت جام با عنوان جشن خاطره‌گویی انقلاب برگزار شد، از سه اثر «فرهاد ساربانی» نویسنده تربت جامی که او را بیشتر با عنوان نگهبان ساختمانی که نویسنده شد، می‌شناسیم، رونمایی شد.

سیدعلی حسینی (شهردار تربت جام) در جشن خاطره‌گویی انقلاب با اشاره به اینکه نگاه ما به مسائل شهرستان نگاه فرهنگی است، افزود: سعی کردیم سطح حوزه فرهنگی را بالا ببریم و تقویت کنیم و فعالان این حوزه تلاش کنند تا مطالبه جامعه را بالا ببرند.

وی افزود: ما اعلام آمادگی و حضور کردیم تا از نظرات و ایده‌های فعالان فرهنگی و هنرمندان استفاده کنیم.

شهردار تربت جام گفت: خانه فرهنگ قرارگاه و مرکز فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود و بازوی اداراتی که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند، خواهیم بود.

در این مراسم هاشم بهرامی نیا عضو شورای اسلامی شهر تربت جام نیز ضمن اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری سخنانی در باب دستاورهای فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد.

آذین بخش این مراسم نقل خاطراتی از انقلاب در تربت جام توسط پسر و برادر شهید انقلاب غلام‌رسول فکوری بود که ضمن اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات قبل انقلاب به خاطرات انقلاب در تربت جام و ماجرای شهادت پدر و برادرش که جزو شهیدان انقلاب در تربت جام هستند، پرداخت.

در این مراسم از چاپ سوم کتاب دست‌نوشته‌های یک نگهبان ساختمان، رابینسون اولین رمان یک نگهبان ساختمان و سفرهای شگفت‌انگیز یک نگهبان ساختمان اثر فرهاد ساربانی رونمایی شد و توسط شهردار و شورای اسلامی شهر تربت جام از او تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز