خبرگزاری کار ایران

انتقاد مدیرعامل روایت فتح از سازمان زیباسازی شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۷۱

مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری تهران در قبال جشنواره هنر مقاومت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد حبیبی (مدیرعامل بنیادفرهنگی روایت فتح) با ابراز رضایت از برگزاری جشنواره هنر مقاومت گفت: شاهد برگزاری این جشنواره در سطح کشور و در انظار عموم مردم از طیف‌ها و سلایق گوناگون بودیم. چنانکه در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد تبلور و تجلی استعدادهای ارزشی کشف نشده این حوزه و اعتلای هنرمندان حال حاضر رشته‌های گوناگون هنرهای تجسمی در سطح کشور باشیم.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره هنرمقاومت افزود: برای ما مایه مباهات و افتخار بود که آثار برگزیده جشنواره هنرمقاومت بصورت کاملا خودجوش و مردمی و به صورت حرکت‌های کاملا جهادی در مساجد، محله‌ها، مدارس،  مراکز علمی و دانشگاهی و اماکن زیارتی اکران می‌شود و عموم اقشار مختلف جامعه می‌توانند با هنرهای تجسمی از نزدیک ارتباط برقرار کنند و تاثیر بپذیرند. آستان قدس رضوی(ع)، آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، سایت‌های راسخون و khamenei.ir و سازمان مترو تهران و حومه همکاری‌های بسیار نزدیک و تعامل مثبتی را در اکران این آثار ارزشمند با ستاد برگزاری جشنواره داشتند که جا دارد از آنها هم تشکر نمایم.

وی با انتقاد از سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در همه جای دنیا شهرداری‌ها از توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در گستره حوزه جغرافیایی خود استقبال می‌کنند و حتی خودشان را به عنوان مشارکت کننده و حامیان مالی و معنوی جشنواره‌ها و فعالیت‌های عام‌المنفعه سهیم می‌دارند که در دوره‌های گذشته به همین شکل عمل می‌شد؛ اما متاسفانه باوجود قول همکاری و مساعدت ویژه، در ایام جشنواره به بهانه درج یا عدم درج لوگو و نشان "روایت فتح" که یادگار جاودان سید مرتضی آوینی و متولی برگزاری این نمایشگاه است، این موضوع یعنی اکران شهری آثار برگزیده را ملغی اعلام کردند و از ادامه همکاری سر باز زدند.

 او ادامه داد: به این دوستان نیز اعلام می‌دارم که جشنواره نه تنها در تهران بلکه در تمام ایران مخاطبان و مشتریان خودش را  پیدا کرده است، اما متاسفانه این مردم نجیب پایتخت هستند که در چهل سالگی انقلاب از دیدن و رویت کلان این آثار در سطح شهر محروم شده‌اند.

وی ادامه داد: ما همچنان آمادگی این را داریم که با همکاری این سازمان و نهادها و دستگاه‌های ذی ربط آثار مربوط به این نمایشگاه را به یُمن و برکت پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر تهران و ایران اکران نماییم تا همه ایران با دستاوردهای کشور و بخش‌های مختلف این جشنواره آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز