خبرگزاری کار ایران

جواد رضویان مطرح کرد؛

به سیمرغ فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۵۴

نشست خبری فیلم «زهرمار» با حضور عوامل آن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری فیلم «زهرمار» با حضور جواد رضویان (کارگردان)، پیمان عباسی (نویسنده)، جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، سیامک انصاری، شبنم مقدمی (بازیگران) و برخی دیگر از عوامل فیلم با اجرای احسان کرمی در آخرین سانس از چهارمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر  در بامداد روز یکشنبه 14 بهمن با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

جواد نوروز بیگی (تهیه‌کننده) در ابتدای این نشست گفت: وقتی چنین موضوع حساسی را در فیلمنامه بود فکر می‌کردیم که با جماعتی روبه‌رو شویم که تقابل با آنها خیلی سخت باشد، ولی باتوجه به بازخوردهایی که از مداحان گرفتم، فکر می‌کنم از کار راضی باشند. همچنین لازم است بگویم که هزینه تولید این فیلم دو میلیارد و ششصد میلیون تومان شده است.

جواد رضویان (کارگردان) نیز در این نشست بیان کرد: در این فیلم می‌خواستیم به ارزش‌ها بپردازیم. هدف ما این بود که یک نقد اجتماعی یعنی فقر مالی و فرهنگی که وجود دارد را نشان دهیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این بود که چهره‌ای واقعی را از کشور نشان دهیم و جز رساندن آگاهی در توان خودمان به مردم توقعی دیگری نداریم. همچنین لازم است بدانید که  ۶۰، ۷۰ درصد اتفاق‌های ایجاد شده در فیلم واقعی بوده و مکان‌هایی که در فیلم نشان داده می‌شود، کاملا مستند هستند.

رضویان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره تجربه اولین حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: مرحله به مرحله جشنواره خیلی هیجان‌انگیز است و من ممنونم که اجازه دادند در اولین قدم فیلمسازی‌ام در جشنواره حضور داشته باشم. همچنین باید بگویم که اصلا به سیمرغ فکر نمی‌کنم.

شبنم مقدمی نیز در بخش دیگری از این نشست درباره اینکه چطور می‌تواند نقش‌های تکراری بازی نکند، گفت: تا جای ممکن سعی می‌کنم نقش تکراری انتخاب نکنم تا بازی تکراری نداشته باشم و به این صورت خاطر مخاطبان را مکدر نکنم.

پیمان عباسی (نویسنده) نیز در این نشست درباره فیلم زهرمار توضیح داد: این فیلم کمدی نبوده و تلخ است. قصه‌ای اجتماعی دارد و در آن لحظات شیرینی هم دیده می‌شود. همچنین باید بگویم که ماجرای این فیلم به زمان دبیرستان ما مربوط می‌شود و تقریبا مستند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز