خبرگزاری کار ایران

آثار بزرگان خوشنویسی ایران در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۴۲

به مناسبت زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی و تقدیر از محمدعلی اسلامی ندوشن شاهنامه پژوه بزرگ معاصر، نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید انجمن خوشنویسان ایران در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید انجمن خوشنویسان ایران با همکاری انجمن خوشنویسان ایران و انتشارات سبزه به مدت ۵ روز در این مجموعه برگزار خواهد شد، در برگیرنده ۲۵ اثر خوشنویسی از استاد غلامحسین امیرخانی و دیگر اساتیدانجمن خوشنویسان ایران است.

در این نمایشگاه در کنار آثار امیرخانی، دستخط اساتید دیگری همچون علی شیرازی، امیراحمد فلسفی، محمد سلحشور، محمود رهبران، رسول مرادی، جمشید یاری، الهه خاتمی، یادگار خیام، محمدعلی قربانی، مجید آماده رزم، علی اشرف صندوق آبادی، میرحیدر موسوی، عارف براتی، علی گنجی،عسگر محمودی تبار، علیرضا کاظمی و مجتبی سبزه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

غلامحسین امیرخانی چهره ماندگار، رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و استاد ارشد این انجمن و همچنین عضو اصلی فرهنگستان هنر، نشان ملی فرهنگ و هنر، نشان شوالیه از کشور فرانسه، تألیف بیش از ۴۰ کتاب در عرصه خوشنویسی، ریاست خانه هنرمندان ایران به مدت ۱۵ سال و خلق بیش از یکهزار تابلوی نفیس خوشنویسی را در کارنامه هنری خود دارد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ دی تا ۳ بهمن ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برپا خواهد بود و علاقه مندان جهت بازدید از این آثار می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ به تالار آبی این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه نیاوران تا ساعت ۱۷ فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز