خبرگزاری کار ایران

گربه راهنمای ما منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۶۱۲

کتاب «گربه راهنمای ما» توسط انتشارات شمعدونی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «گربه راهنمای ما» توسط انتشارات شمعدونی منتشر شد. این کتاب روانشناسی با مقایسه رفتار گربه با انسان به ما می‌آموزد که چگونه می‌توان از شخصیت و رفتار گربه‌ها در زندگی شخصی بهره گرفت.

گربه راهنمای ما نکاتی را به ما آموزد که ما در رفتار و حرکات گربه دیده‌ایم اما چندان به آنها دقت نکرده‌ایم. این کتاب با شرح زندگی روزمره یک گربه به ما برای تغییر سبک زندگی و عادت‌های غلط ما تلنگر می‌زند. در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

واضح است که یک گربه خیلی بهتر از ما زندگی می‌کند! بنابراین چرا او را سرمشق زندگی‌مان قرار ندهیم؟ این همان چیزی است که من با رمزگشایی از رفتار گربه‌ام، نفس کشیدن‌هایش و همچنین روش زندگی‌اش دریافته‌ام.

در واقع، همه چیز همین‌جا بود. درست مقابل من، بدون اینکه در این سال‌ها متوجه آن شده باشم. ما می‌توانیم چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری از یک گربه خیلی چیزها را بیاموزیم.

از شما دعوت می‌کنم کتاب حاضر را به‌دقت بخوانید، کمی از زندگی روزمره خود فاصله بگیرید و شادی و لبخند را دوباره پیدا کنید.

اما پرسش اینجاست؛ در چه مسائلی حق با اوست؟ در چه زمینه‌هایی باید از او الهام بگیریم؟

از امروز تصمیم بگیرید که از زاویه‌ای دیگر به زندگی نگاه کنید، یعنی مانند یک گربه بیندیشید و رفتار کنید.

گربه‌ها تمام مدت ما را مجذوب خود می‌کنند. ما آن‌ها را تماشا می‌کنیم و سعی داریم درکشان کنیم، در قدرت، رفتار، ویژگی‌ها، عادت‌ها و جزئیات اطوار آن‌ها جادویی وجود دارد که استعداد آن‌ها را در زندگیِ با آرامش و شاد بودن نشان می‌دهد.

بی‌شک ما نیز می‌توانیم در زندگی روزمره‌، شخصی و شغلی خود از ویژگی‌هایی که گربه‌ها به‌طور طبیعی دارند، بهره‌مند شویم.

فلسفه‌ای که گربه‌ها در زندگی به کار می‌گیرند را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد: خوردن، بازی کردن، خوابیدن، به فکر آسایش خود بودن و انجام کارهایی که برایشان خوشایند است.

این رفتار در مقایسه با سبک زندگی ما بسیار عالی است! اما فقط این نیست، همان‌طور که خواهید دید آن‌ها صاحب شیوه‌ای از زندگی هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بدون اضطراب زندگی کنند، چرا که گربه‌ها تنها یک اولویت دارند: آسایش و شادکامی‌ خود!

با مشاهده آ‌ن‌ها و با تقلید از شیوه‌ رفتاری‌شان می‌توانیم به چشم‌انداز و دید دیگری نسبت به دنیا دست بیابیم، با درکی متفاوت و رشدیافته‌تر از خودمان.

از همین حالا شروع می‌کنیم. به دنیای گربه‌ها، افکار و فلسفه آن‌ها خوش‌آمدید، آشنایی با این دنیا به ما کمک می‌کند که زندگی را درست مثل او دوست داشته باشیم.

کتاب گربه راهنمای ما را مطهره حیدری ترجمه کرده است. این کتاب با رعایت حقوق کپی رایت بین‌المللی و یادداشت استفان گارنیه نویسنده کتاب برای مخاطبان فارسی زبان و مترجم توسط انتشارات شمعدونی در تیراژ هزار نسخه منتشر شده و به پیشخوان کتابفروشی‌ها راه یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز