خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیست و نهمین نشست «آیین آواز»

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۵۰

محمود صفی‌زاده در بیست و نهمین نشست «آیین آواز» که ساعت 18 سه‌شنبه 11 دی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، آواز خواهد خواند.

به گزارش ایلنا، محمود صفی‌زاده در بیست و نهمین نشست «آیین آواز» که ساعت 18 سه‌شنبه 11 دی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، آواز خواهد خواند. صدای این خواننده را حسین قاسم‌پور با ساز سنتور همراهی می‌کند.

صفی‌زاده، متولد 1349 در تهران، فراگیری آواز ایرانی و آشنایی با  ردیف آواز را نزد رامبد صدیف از سال 1375 آغاز کرد و سپس دوره ردیف آوازی و اتود آواز  و تصنیف‌خوانی را نزد محسن کرامتی  از سال 1379 پی گرفت. در ادامه تجربه مسترکلاس محمدرضا شجریان را با حضور در فرهنگستان هنر از سر گذراند. آشنایی با ساز سه‌تار  نزد  زنده‌یاد عطا جنگوک، فراگیری تئوری موسیقی و سرایش موسیقی ایرانی نزد حسین مهرانی و نیز حضور در مکتبخانه میرزا عبدالله و کلاس آواز تخصصی زنده‌یاد محمدرضا لطفی از دیگر سوابق اوست. صفی‌زاده هم اکنون به تدریس آواز به علاقه‌مندان مشغول است.

نشست تخصصی آموزشی آیین آواز ابداعی است از باشگاه موسیقی ارسباران که با هدف بازشناسی قدما، تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان عرصه آواز ملی ایران و همچنین ارائه بحث‌ها و سخنرانی‌‌های تخصصی شکل گرفته است و سومین سال فعالیت خود را طی می‌کند. دیگر وظیفه مهم برگزارکنندگان آیین آواز معرفی آوازخوانان برجسته جوان و میانسال به جامعه هنری است.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان واقع شده و ورود به سلسله نشست‌های آیین آواز برای تمامی علاقه‌مندان، آزاد و رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز