خبرگزاری کار ایران

مشکل بینایی جدی برای مجید خراط‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۰۵

مجید خراط‌ها (خواننده پاپ) این روزها با مشکل جدی بینایی مواجه شده و دید او دچار تاری شدید شده است.

سعید خراط‌ها (برادر مجید خراط‌ها و مدیر برنامه‌های وی) به خبرنگار ایلنا گفت: مجید خراط‌ها مدتی از چشم درد ناراحت بود و حدود دو هفته از این ناراحتی رنج می‌برد و ما در این مدت به پزشکان زیادی مراجعه کردیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 48 ساعت است که چشم درد به تاری تبدیل شده، درد چشم وی نیز به شدت افزایش پیدا کرده و دید او تار و با مشکلات زیادی همراه شده است.

خراط‌ها افزود: متاسفانه به رغم آنکه به پزشکان زیادی مراجعه کردیم اما این تاری هر ساعت افزایش پیدا می‌کند و براساس تشخیص پزشکان، مجید خراط‌ها دچار تورم و التهاب عصب بینایی شده است. پزشکان داروهای مختلفی را تجویز کرده‌اند و امیدواریم مشکلات او به زودی حل شود.

وی ادامه داد: در ابتدا تشخیص پزشکان این بود که علت این تورم باکتری یا ویروس و آلودگی بوده است اما در ادامه مشخص شد که التهاب عصب بینایی دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها پارازیت‌های ماهواره‌ای و امواج رادیویی است که روی بخش‌های نرم بدن تاثیر بیشتری می‌گذارد.

خراط‌ها ادامه داد: به توصیه پزشکان همزمان با درمان قصد داریم به شمال کشور سفر کنیم تا از پارازیت‌ها و عوامل دیگر دور باشیم هرچند هم اکنون درد ایشان با آرام‌بخش‌های قوی کنترل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز