خبرگزاری کار ایران

تخت جمشید دارای سامانه یکپارچه فروش بلیت الکترونیکی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۳۹

آیین بهره‌برداری از فاز دوم سامانه یکپارچه فروش بلیت الکترونیکی موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تعدادی از نمایندگان مجلس در محوطه میراث جهانی تخت جمشید برگزار شد.

به گزارش ایلنا، باتوجه به تاکید سازمان جهانی گردشگری بر تحول دیجیتال در ارائه خدمات به عنوان شعار سال ۲۰۱۸ و به منظور ارتقای کیفیت و سهولت دسترسی گردشگران خارجی و داخلی به بلیت موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی، این سرویس به همت مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی راه اندازی شده است.

در این فاز از توسعه سامانه، اماکن پربازدید استان فارس اعم از تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، سعدیه، حافظیه، حمام وکیل و ارگ کریم‌خانی مجهز به زیرساخت فروش الکترونیکی شده‌اند.

پیش از این نیز در فاز اول، مجموعه‌های سعدآباد، نیاوران، کاخ گلستان و موزه ملی ایران به این امکان مجهز شده‌اند.

استندهای الکترونیکی فروش خودکار بلیت، گیشه‌های الکترونیکی و گیت‌های کنترل تردد خودکار از جمله تجهیزاتی هستند که در کنار سامانه یکپارچه نرم افزاری فروش بلیت نصب و راه اندازی شده‌اند.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده توسعه سامانه در کلیه اماکن تاریخی پربازدید استان‌های کشور تا پایان سال ادامه خواهد یافت و فروش اینترنتی بلیت موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در پرتال جامع گردشگری کشور در دسترس عموم گردشگران قرار خواهد گرفت.

با توجه به مجموعه اقدامات فنی انجام گرفته، مرکز فناوری اطلاعات سازمان آمادگی خود را برای ارائه وب سرویس فروش بلیت موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور به کلیه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به ویژه حوزه گردشگری اعلام نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز